دکتر برزگر :فعل‌ و انفعالات شهرداری نکا عجیب و شرم‌آور بود/تصویر

دکتر مهدی برزگر بادله در گفتگو با مازند شورا ، با اشاره به خلا قانونی شرایط داوطلبان بیان کرد: نیاز است در قانون انتخابات شورا مسائلی چون سابقه و تحصیلات مربوطه اضافه شود و گرنه با این روندی که در پیش است جز ناکارآمدی شورا، بی‌اعتمادی مردم و خراب شدن شهر نتیجه‌ی دیگری عاید شهر نخواهد شد
مهدی برزگر بادله با اشاره به نامساعد بودن شرایط حضور در انتخابات شورای شهر نکا، اظهار کرد: فاصله گرفتن افراد کاربلد و بزرگان شهر از شورا و روی کار آمدن افراد جویای نام و کم‌تجربه به زیان شهر تمام شد به گونه‌ای که همه‌ی مسائل شهر قومی‌وقبیله‌ای شد و توسعه همه جانبه‌ی شهری در حال فراموشی است.
وی، افزود: حتی اگر برخی افراد، دلسوز شهر باشند و دغدغه توسعه داشته باشند و بخواهند کار کنند افراد و جریاناتی در شهر هستند که مانع کار او می‌شوند و سنگ‌اندازی می‌کنند بنابراین ورود به عرصه انتخابات شورا برای افرادی چون بنده با حدود ۵۰ سال سن و چندین سال سابقه و سروکار داشتن با اقشار مختلف جامعه همراه با تردید است اما می‌بینیم جوانان بیست و چند ساله‌‌ای که نه سابقه کاری دارند نه رشته‌های مرتبط با شورا حضور در شورا را سکوی پرتاب خود می‌دانند و به راحتی حضور می‌یابند و جولان می‌دهند.
نامزد انصرافی مجلس دهم تصریح کرد: شرایط به گونه‌ای است که افراد دلسوز و بزرگان شهر به کناری رفتند. دارند آب می‌شوند و کاری از دستشان ساخته نیست. در چنین شرایطی اگر همه بیایند به بنده رای بدهند کاندیدا نخواهم شد. مگر آنکه موانع موجود برطرف شود و بسترهای حضور فراهم شود.barzegar1
برزگر بادله، با اشاره به خلا قانونی شرایط داوطلبان بیان کرد: نیاز است در قانون انتخابات شورا مسائلی چون سابقه و تحصیلات مربوطه اضافه شود و گرنه با این روندی که در پیش است جز ناکارآمدی شورا، بی‌اعتمادی مردم و خراب شدن شهر نتیجه‌ی دیگری عاید شهر نخواهد شد.
وی، آرای شهر نکا را قومی و قبیله‌ای دانست و گفت: جریانات سیاسی اگر خوب عمل کنند تا حدودی می‌توانند تاثیرگذار باشند.
، فعل‌وانفعالات اخیر شهرداری نکا را عجیب و شرم‌آور خواند و گفت: مدیریت شهری نکا نیاز به انقلاب دارد و اینکه از درون، تغییرات اساسی لحاظ شود.
به منتخب بعضی از اعضای شورا بعنوان شهردار جدید عرض کردم که فعلا با توجه به زمان اندک و نوع رفتارهای شورای فعلی به صلاح نیست در عرصه حضور یابید ولی ایشان با دلایلی که داشتند و ادامه‌ی برنامه‌ها و اقدامات زیربنایی که سابق انجام داده بود ترجیح داد وارد صحنه شوند.

دیدگاه های این مطلب

7 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. دکترجان اونجای حرفتون درموردیه جوان بیست ساله وسکوی پرش درست ولی یه نگاه به زندگی شخصی خودت هم بنداز.همین وبس

  2. بله ايشان ترجیح دادند وارد صحنه شوند ولي نه براي ادامه‌ی برنامه‌ها و اقدامات زیربنایی …… خودتون ميدونين بعضي چيزا از نون شبم وجب تره !!!!!

  3. بالاخره يكي استعفا داده و بودجه اي داره مياد و ده فجر نزديكه و طرح ها آماده افتتاحن و … بله ديگه

    مردم خيلي بهتر از شماها دارن مي بينن و مي فهمن آقايون

  4. آقاي دكتر خداروشكر كنين كه نيومدين ، اينجا جاي امثال همونهاس كه الان دارن با دست خودشون به طبل رسوايي خوشون مي كوبن

  5. در یادداشت دکتر بزرگر نکته ای که مربوط به عجیب بودن و شرم اوری فعل و انفعالات شهرداری باشه رو ندیدم

  6. اقاي سردبير لطفا با وجدان مطالب رو درج نماييد.دكتر برزگر منظورشان به شورا بود نه اقدامات شهرداري كه شما در تيتر خبر زديد..

  7. تمام اين تلاشهاي دوماهه شوراي شهر يك شوي زيركانه بود
    همه اين دعوت كردنها و انصراف دادنها براي اين بود كه بعدا كسي نگويد شهردار ازپيش تعيين شده بود و براي فريب افكار همه مدعيان را يكي يكي دعوت كردند ، يكي انصراف ، يكي عذرخواهي ، يكي داري پرونده و شاكي و عدم صلاحيت هريك به نوعي كنار رفتند
    جالب اينكه يكروز بعداز كنار رفتن نفر آخر ناگهان همه برسر يك گزينه چراغ خاموش با قطعيت خاصي به توافق رسيدند
    كافيست در پيام عذرخواهي جناب آقاي غلامي از قبول كانديداتوري خصوصا بخش توصيه ايشان به اعضاي شهر در خصوص انتخاب گزينه از دل كاركنان شهرداري توجه كنيد كه مي تواند يك گاف خبري از تصميمات از قبل تعيين شده باشد ، متن پيام آقاي غلامي يكروز قبل از اعلام تصميم انتخاب شهردار جديد درهمين سايت منتشر شده است
    شايد اعضاي فعلي شورا خواسته باشند در انتها مهر محكمي به خداحافظي خود از مردم قبل از نتايج اتخابات آينده زده باشند!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *