با اکثریت آرا؛ آقامیری رئیس ماند!!!!!!!

سید کمال آقامیری رئیس شورای اسلامی مازندران در دور قبل هم با اکثریت آرا به این عنوان انتخاب شده بود
شعبان وفایی نژاد رئیس روابط عمومی شورای اسلامی استان مازندران در گفتگو با مازند شورا از انتخاب مجدد سید کمال آقامیری به عنوان رئیس این شورا خبر داد و گفت: وی با اکثریت آرا بار دیگر به عنوان ریاست شورای اسلامی استان انتخاب شد.
بنابراعلام وفایی نژاد ، سید کمال آقامیری رئیس شورای اسلامی مازندران در دور قبل هم با اکثریت آرا به این عنوان انتخاب شده بود.
گفتنی است سید کمال آقامیری رئیس سازمان عمران شهرداری ساری نیز هست.
به گزارش نیکا خبر این جلسه یک حاشیه هم داشت موسی قاسمی طوسی بهمراه چند نفر از کاندیدای این انتخابات جلسه را به اعتراض ترک گفتند .
از طرفی مدير كل دفتر امور شهري و شوراهاي استانداري مازندران گفت : اگر چه در زمان آغاز جلسه تعداد اعضاي حاضر داراي حد نصاب بوده است ولي خروج همزمان ۹ نفر از اعضا به منزله اعتراض به كانديداتوري يكي از اعضا فرايند انتخابات را از رسميت خارج ساخته است .
فرهاد عسكري مدير كل دفتر امور شهري و شوراهاي استانداري مازندران گفت : با توجه به خارج شدن ۹ نفر از اعضاي شورا از جلسه انتخابات هيئت رئيسه شوراي اسلامي استان و از رسميت افتادن جلسه، راي گيري فاقد وجاهت قانوني است و بايد مجددا برگزار شود .
عسكري تصريح نمود: به استناد ماده ۱۵ قانون تشكيلات ، وظايف و انتخابات شوراهاي اسلامي كشور و انتخاب شهرداران مصوب ۱۳۷۵ با اصلاحات بعدي و ماده ۱۱ آئين نامه اجرايي تشكيلات ، انتخابات داخلي و امور مالي شوراهاي اسلامي مصوب ۱۳۷۸ جلسات شوراها با حضور دو سوم اعضاي اصلي رسميت يافته و تصميمات با اكثريت مطلق آراي حاضرين معتبر است .
وي تاكيد كرد: با عنايت به اين قانون و عدم حضور دوسوم اعضا در زمان انتخابات عملا جلسه از رسميت خارج شده و مصوبات شورا وجاهت قانوني نداشته و بايد انتخابات دوباره برگزار گردد

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *