امام جمعه قائم‌شهر:برخورد رئوفانه، دشمن را طلبکار می‌کند

امام جمعه قائم‌شهر گفت: منشور حقوق شهروندی ایده خوبی است ولی جا داشت که در همان سال نخست خدمت دولت تدبیر و امید ارائه می شد نه در این شرایط که به انتخابات نزدیک می‌شویم و مردم می‌دانند که اینها بازی است.
به گزارش نیکاخبر، آیت‌الله علی معلمی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته با بیان اینکه ۹دی سالروز یک حادثه عظیم تاریخی است، اظهار کرد: حضور پرشور مردم و تدبیر رهبری این توطئه را خنثی کرد و ۹دی ماه، یوم‌الله و روزی است که خدا قدرت خود را نشان داد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: فتنه ۸۸ با بیداری مردم خنثی شد و مردم قائم‌شهر هم یک روز زودتر در ۸ دی ماه به خیابان‌ها ریختند و دلیل حضور این جمعیت عظیم، این بود که خدا دل‌های آنان را بیدار کرد و قدرت خود را متوجه دل‌های بندگان پاک و مستعد قرار داد تا از امام و ولایت حمایت کنند.
امام جمعه شهرستان قائم‌شهر با اشاره به کتاب اصول کافی اظهار کرد: برجسته‌ترین امر در اسلام و چیزی که رضای خداوند را در بر دارد اطاعت از امام است.
معلمی تصریح کرد: نشانه امام به حق این است که هدایت به امر الهی انجام دهد و هر کس بخواهد آیه قرآن را به سلیقه خود معنی کند فتنه به پا می‌شود.
امام جمعه شهرستان قائم‌شهر با بیان اینکه کسی که ولی خود را نشناسد و پیرو ولی فقیه نباشد خدا برای او اجر و پاداشی منظور نمی‌کند، اظهار کرد: در زمان غیبت که امام معصوم و پیامبر نداریم باید پیرو ولایت فقیه باشیم.
وی ادامه داد: در فتنه ۸۸ آنها اصل نظام و ولی فقیه را نشانه گرفتند و می‌خواستند دستاورد امام و شهدا را بر باد دهند که با حضور به‌موقع مردم مؤفق نشدند.
امام جمعه شهرستان قائم‌شهر با بیان اینکه سران فتنه باید محاکمه می‌شدند، افزود: برخورد رئوفانه، دشمن را طلب‌کار می‌کند.
معلمی به حقوق‌های نجومی اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری حقوق نجومی را به کار ظالمانه، غیرمنصفانه و خیانت تعبیر فرمود که باید به خزانه دولت برگردانده شود.
وی اظهار کرد: مردم مطالبات زیادی دارند و اگر دولت‌مردان مدعی هستند که التزام عملی به ولایت فقیه دارند پس نباید رهنمود رهبری را پشت گوش بیاندازند.
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: دولت باید عیب‌ها و ایرادهای خود را پذیرا باشد و بتواند مطالبات مردم را عملی کند.
معلمی اظهار کرد: منشور حقوق شهروندی ایده خوبی است ولی جا داشت که در همان سال نخست خدمت دولت تدبیر و امید ارائه می شد نه در این شرایط که به انتخابات نزدیک می‌شویم و مردم می‌دانند که اینها بازی است.
وی در ادامه به دریافت سودهای بانکی اشاره کرد و گفت: دولت باید بیشتر به کار بانک‌ها توجه کند چرا که بانک‌ها مردم را بیچاره کردند و برای مردم این همه جریمه گذاشتند و به جای اینکه مهلت بازپرداخت دهند، بدهی‌ها را بالا می‌برند.
امام جمعه شهرستان قائم‌شهر تصریح کرد: قیمت دلار ظرف ۶ ماه گذشته از مبلغ ۳ هزار و ۳۰۰ تومان به ۴ هزار و ۱۵۰ تومان رسیده و برخی‌ها فرارسیدن سال نو میلادی را بهانه کردند.
وی در پایان به جمع‌آوری کمک برای ستاد پشتیبانی مدافعان حرم اشاره کرد و گفت: در طول این مدت مبلغ ۱۲ میلیون تومان وجه نقد، یک وانت البسه و خوراکی از محل کمک‌های مردمی در اختیار ستاد قرار گرفت.

فارس

دیدگاه های این مطلب

1 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. اسلام دین رافت است نه خشونت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *