فرماندارنکا:تحت هیچ شرایطی نباید گاز منازل مسکونی قطع شود

جعفر احمدی در جلسه مدیریت بحران اظهار داشت: بر اساس پیش بینی هواشناسی ، هوای مازندران هفته آینده به صورت محسوسی کاهش می یابد ، با توجه به برودت هوا و کاهش دما در سطح شهرستان و افزایش حجم مصرف گاز ، سیاست ما بر آن است به منظور پیشگیری از افت فشار و پایداری جریان گاز بخش خانگی ، مبادرت به قطع گاز کلیه مصارف غیر خانگی خواهد شد تا مصرف گاز خانواده ها را تامین کنیم.

16803
وی افزود: با توجه به اطلاع رسانی صورت گرفته در خصوص ورود جبهه هوای سرد به کشور، لازم است همه مصرف کنندگان بخش غیرخانگی به سوخت دوم مجهز باشند تا در مواقع اضطراری از آن بهره مند شوند.
این مسول خاطرنشان کرد: تحت هیچ شرایطی نباید گاز منازل مسکونی قطع شود و بر این مساله تاکید ویژه ای داریم.
رئیس شورای تامین شهرستان نکا: از تعلل برخی از خبازی های شهرستان در ایجاد سامانه سوخت جایگزین انتقاد کرد و هشدار داد و گفت: نانوایی هایی که در موعد مقرر این کار را نکنند ۵۰ درصد سهمیه آردشان قطع می شود.
او همچنین جایگاههای سی ان جی در شهرستان به عنوان مراکز پرمصرف اشاره کرد و اظهار داشت :برای این که بتوانیم از بحران دوشنبه هفته بعد جلوگیری و گاز خانواده ها را پایدار نگه داریم مجبور هستیم که گاز سی ان جی را قطع کنیم.

16805
نماینده عالی دولت در این شهرستان با بیان اینکه بهتر است واحدهای تولیدی و مرغداری ها طی چند روز باقی مانده نسبت به تامین سوخت دوم اقدام کنند ، افزود : واحدهای تولیدی نباید سوخت دوم را به دقیقه ۹۰ موکول کنند .
وی اظهار داشت: آمادگی کامل برای تامین سوخت دوم توسط شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی وجود داشته و مشکلی از این حیث وجود ندارد.

16807
احمدی اظهار داشت: اولویت اصلی مصرف مربوط به بخش خانگی بوده و هدف ما تلاش برای تامین گاز پایدار این بخش می باشد که امیدواریم مشترکین عزیز با سعه صدر ما را یاری نموده و از سوخت های جایگزین استفاده نمایند، تا انشاء ا… پس از عادی شدن شرایط بتوانیم جریان گاز مصارف غیرخانگی را وصل نمائیم.
این مسول در ادامه از مشترکین عزیز درخواست نمود ، همچنان با مدیریت صحیح مصرف و صرفه جویی در مصرف گاز طبیعی برای پایداری جریان گاز یاری رسانند.
فرماندار نکا تاکید کرد: مصرف کنندگان گاز طبیعی دقت داشته باشند تنها با کاهش حداقل یک درجه دمای منزل حدود ۶ درصد در مصرف گاز صرفه جویی خواهد شد ، که کمک بزرگی در فصل سرد سال خواهد بود. و با همکاری مردم ، زمستان گرمی را امسال پشت سر بگذاریم.

168012

وی در ادامه گفت: حفظ آرامش مردم را در زمان وقوع بحران امری مهم تلقی کرد و افزود: خبرنگاران نباید با انتشار هر خبری در لحظات اولیه، مخل آرامش مردم شوند. رسانه ها باید اجازه دهند تا مسئولان با حفظ خونسردی، تصمیم عاقلانه و درستی در لحظات وقوع حوادث بگیرند و با اصرارهای بی موقع، آرامش را از مدیران سلب نکنند.

16809

168010

168013

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *