انتصاب یک نکایی درمرکز مدیریت حوزه‌های علمیه کشور

آیت الله اعرافی طی حکمی مسؤول مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه‌های علمیه را منصوب کرد
به گزارش نیکا خبر ، آیت الله علیرضا اعرافی، مدیر حوزه های علمیه در حکمی حجت الاسلام والمسلمین حجت الاسلام دکترسید مفید حسینی کوهساری را به عنوان «مسؤول مرکز ارتباطات و بین الملل» حوزه های علمیه منصوب کرد.
در حکم آیت الله اعرافی به حجت الاسلام سید مفید حسینی کوهساری آمده است: به موجب این حکم، شما را به عنوان «مسؤول ارتباطات و بین الملل» مرکز مدیریت حوزه های علمیه به مدت دو سال منصوب می نمایم.
امیدوارم جنابعالی و همکاران گرانمایه شما به اعتماد به حضرت حق و استمداد از اولیای الهی با نهایت مسئولیت پذیری، خرد ورزی، وقت گذاری، همگرایی، کارشناسی و اخلاق مداری در صیانت از این امانت الهی و ودیعه سازمانی، کامیاب و دستاوردهای پیشین را ارج نهاده و تعالی بخشید و گامهایی بلند به پیش نهید.222222222
حجت الاسلام سید مفید حسینی کوهساری قبل از این مسؤول شعبه جامعه المصطفی(ص) در اندونزی بود.
حجه الاسلام وامسلمین دکتر حاج سید مفید حسینی ازروستای کوهسارکنده نکا و دانش اموخته دانشگاه امام صادق(ع) در رشته اقتصاد اسلامی تا مقطع کارشناسی ارشد و دوره دکتری خود را در رشته علوم قران و حدیث در جامعه المصطفی پشت سر گذاشت.
سید مفید حسینی کوهساری در حین تحصیل در دانشگاه موفق به حفظ کل قرآن شده و همزمان دروس حوزه را نیز تحصیل مینموده است.
در سال ۸۹ در سفر رهبر حکیم انقلاب به قم به دستان مبارک ایشان ملبس به لباس فاخر روحانیت شد.
سال ۸۲ وارد مجموعه علمی آموزشی و پژوهشی بین المللی جامعه المصطفی العالمیه شد و در معاونت پژوهشی این مرکز آغاز یه کارکرد.
دکتر حسینی کوهساری با تجربه های فراوان در سمت های مختلف درجامعه المصطفی در آخرین مسئولیت، مدیریت نمایندگی جامعه المصطفی در کشور اندونزی را به مدت قریب به ۴ سال بر عهده داشته و موفقیت های چشمگیری در این دوره خدمتی داشته است.
شایان ذکر است : او فرزند حجه الاسلام والمسلمین دکتر حاج سیداسحق حسینی کوهساری خطیب ارزشمند و استاد دانشگاه و مولف کتاب های مختلف در زمینه معارف و فلسفه است که آخرین اثر تالیفی او« پژواک اسارت» شرح زندگانی حضرت زینب است
وی داماد سردار رشید اسلام پاسدار شهید محمد فتح اللهی و افتخار ایران اسلامی و مردم ولایتمدار شهرستان نکا می باشند .

دیدگاه های این مطلب

2 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. باسلام
    تبریک به این سید بزرگوار و خستگی ناپذیر.
    موفق باشند انشاءالله

  2. نطرم مثبت میباشد اگر حقایق نوشته شود ومردم را با واقعیتها اشنا کنیم نه نکاتی را به دروع بنویسم تا باعث اببروریزی گردد باتشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *