سرهنگ حیدریان:دشمن درتلاش برهم زدن امنيت درآستانه انتخابات است

شعبانعلي حيدريان با اشاره به دو انتخابات مهم رياست جمهوري و شوراها گفت:دشمن به دنبال اين است که بتواند با استفاده از عوامل داخلي و توانايي هاي خارجي انتخابات ما را قبل از برگزاري به نا امني بکشد.

سرهنگ شعبانعلي حيدريان فرمانده سپاه ناحيه بهشهر در گفتگو با خبرنگار ما گفت:مقام معظم رهبري همه ساله شعار سال را در راستاي برنامه ها و چشم انداز ۲۰ ساله و براي مقابله با تهديدات خارجي و داخلي تعيين مي کنند.

سرهنگ حيدريان تصريح کرد:دشمن تمام فشار ها را به عنوان آخرين حربه در بحث جنگ اقتصادي و تحريم ها قرار داده است و براين اساس امسال هم دشمن در صدد فشار اقتصادي که طبيعتا در بين مردم بيشتر اثر گذار است به دنبال اهداف شوم خود است تا در نهايت نظام اسلامي را از درون بي هويت کرده و ساختار شکني کند.

فرمانده سپاه ناحيه بهشهر گفت:با توجه به اين که در سال هاي قبل شعار هاي امام خامنه ايي بوي اقتصادي مي داد امثال هم در شعار سال به اقتصاد اهميت داده است و اقتصاد را به عنوان بخشي از سوال سال انتخاب کرده است.

حيدريان ادامه داد : مقام معظم رهبري از اين رو کلمه حماسه را در شعار سال به کار بردند که بايستي روحيه اقتصادي،روحيه جهادي نسبت دشمن داشت تا بتوانيم با خود اتکايي و اقتصاد مقاومتي و همچنين با استفاده از بومي سازي اقتصاد کشور و اشتغال زايي قدم در راه پيشرفت بگذاريم.

شعبانعلي حيدريان با اشاره به اينکه در آينده نزديک دو انتخابات مهم رياست جمهوري و شوراهاي شهر ها را در پيش روو داريم افزود:دشمن هم مانند انتخابات گذشته که با شعار تقلب به دنبال ساختار شکني ،تقلب و ايجاد انقلاب مخملي در داخل کشور بوده است،در حال حاضر نا اميد نشده و به دنبال اين است که بتواند با استفاده از عوامل داخلي و توانايي هاي خارجي خودش انتخابات ما را قبل از برگزاري به نا امني بکشد.

وي گفت:براي مقابله با اين تاکتيک دشمن که بتواند نا امني ايجاد کند و کشور را به بحران بکشد و انتخابات را به چالش بکشد ، به فرموده مقام معظم رهبري بايد در اين راستا با روحيه انقلابي ،روحيه جهادي،روحيه شهادت طلبي و روحيه حماسي وارد صحنه شد.

حيدريان در پايان گفت:همانطور که در دفاع مقدس جنگ سخت و بعد نيمه سخت داشتيم امروز جنگ سياسي و اقتصادي داريم و در همين راستا بايد وارد جنگ شويم و با روحيه انقلابي و روحيه حماسي بتوانيم در مقابل جنگ سياسي و اقتصادي دشمن پيروز شويم.
بلاغ

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *