غلامی:چرا اختلاس ۸ هزارمیلیاردی در کشور شب مصیبت آقایان نیست اما دادن یارانه‌هامصیبت است

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران گفت: چرا اختلاس و دزدی ۸ هزارمیلیاردی در صندوق ذخیره فرهنگیان کشور شب مصیبت آقایان نیست اما دادن یارانه‌ها شب مصیبت شما است

حجت‌الاسلام یدالله‌ غلامی شامگاه سه‌شنبه در جمع بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج بابل اظهار کرد: برخی از کارهایی که امروز انجام می‌شود در اوایل انقلاب بدین صورت نبود و با این کارها آقایان باب اشرافیگری را باز کردند.13930925000374_photoa

وی افزود: در جریان‌شناسی انقلاب اسلامی عمده مباحث باز می‌گردد به بحث نفوذ که رهبری اینقدر روی آن تاکید دارند، شما می‌بینید که حتی نفوذی‌ها ممکن است هم با سابقه و با نشان باشند و هم بی‌سابقه و بی‌نشان، در مقاطعی از تاریخ اسلام می‌بینیم که این اتفاق رخ داده است، نمونه بارز آن در واقعه کربلا پدیدار شد و تا جایی پیش رفت که سر نوه پیغمبر حسین(ع) را بریدند.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا ادامه داد: باید مراقب بعضی از فضاسازی‌ها و جوسازی‌هایی باشیم که برای رهایی عناصر نفوذی در کشور از نگاه تیز بین مردم انجام می‌شود و حساسیت زدایی از برخی از کارها نیز در این مسیر است.

این مقام مسئول با اشاره به اختلاس میلیاردی در صندوق ذخیره فرهنگیان تصریح کرد: چرا اختلاس و دزدی ۸ هزارمیلیاردی در صندوق ذخیره فرهنگیان کشور شب مصیبت آقایان نیست اما دادن یارانه‌ها شب مصیبت شما است؟

وی افزود: آیا کاری که جریان فتنه در سال ۸۸ انجام داد می‌توانست در سال‌های ابتدایی انقلاب انجام دهد نه بدین شکل اگر بود حتما با کمتر از حکم اعدام همراه نبود اما رأفت اسلامی اسلامی و تدبیر مقام معظم رهبری برای جلوگیری از تنش‌های بیشتر و حفظ انقلاب باعث شد آقایان در حصر بمانند.

غلامی ادامه داد: مواظب باشید برخی جریانات به‌دنبال آن هستند تا در مسیر حرکت قطار انقلاب اسلامی ابوذرها و عمارها پیاده شوند که این مسئله نیز با هوشیاری همیشگی رهبری و مردم از بین می‌رود.

وی با اشاره به کارکرد دیگر مساله نفوذ گفت: دشمن‌سازی در درون نظام اسلامی یا استحاله یکی دیگر از زوایای مسئله نفوذ است که دشمنان اسلام به دنبال آن هستند.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا اظهار کرد: دشمن سعی بر آن دارد که با تغییر سیاست تقابلی انقلاب اسلامی در مقابله با زورگویان دنیا به سمت سیاست تعاملی پیش رود و در نهایت با برپایی میز مذاکره به اهداف خود در دیگر زمینه‌ها دست یابد اما رهبر فرزانه انقلاب با تدبیر مثال زدنی خود در جلوگیری از برجام‌های ۲ و ۳ و الی چندم جلوی این کار را گرفتند.

وی تصریح کرد: امروز هم دشمن به‌دنبال نا کارآمد جلون دادن نظام اسلامی است و این نقشه بسیار خطرناک باید با هشیاری مدیران انقلابی نقش بر آب شود، باید از فضای نمی‌توانیم خارج شویم تا مانند گذشته با اتکا بر داشته‌های مردم و جوانان انقلابی راه را تا مقصد ادامه دهیم.

حجت‌الاسلام غلامی در پایان با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری در سال آینده افزود: دشمن به‌دنبال ایجاد فضای ۲ قطبی در کشور است و در این فضا به‌دنبال آن است تا از جریانات سیاسی عبور کرده، بین مردم ما تفرقه ایجاد کند و زمینه ورود فرهنگ و اساس مکاتب غربی به کشور مهیا شود.

دیدگاه های این مطلب

1 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. متعجبم از اینکه اختلاس های ۳ هزارمیلیاردی و غارت های جور واجور در دولت قبل را نمی دیدند و اعتراضی نمی کردید !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *