حجت‌الاسلام نظری : سوری‌ها در صورت پافشاری بر مواضع‌شان مقابل استکبار پیروز می‌شوند

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه مازندران گفت: اگر مردم سوریه محکم بر روی مواضع خود ایستادگی کنند مطمئنا در مقابل استکبارهای جهانی پیروز می‌شوند.
به گزارش نیوز نکا به نقل از فارس نظری خاطر نشان کر:اگر مردم سوریه محکم بر روی مواضع خود ایستادگی کنند مطمئنا در مقابل استکبار جهانی پیروز می‌شوند.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان مازندران با اشاره به اینکه آمریکا و همپیمانانش به مدت ۹ سال در عراق نتوانستند کاری را پیش ببرند، تاکید کرد: آمریکا و اسرائیل هیچ‌گاه نمی‌توانند در سوریه راه به جایی ببرند و مانند جنگ در عراق و جنگ ۳۳ روزه در لبنان شکست می‌خورند.

نظری با اشاره به اینکه استقلال یک کشور برای مردمان آن کشور بسیار مهم است، افزورد: جنگ در سوریه برای مردم سوریه هزینه‌بردار است ولی ایستادگی در مقابل استکبارهای جهانی استقلال و عزت آن کشور را تضمین می‌کند.

وی به وظیفه مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران در برابر تهدیدهای جنگ در سوریه اشاره کرد و گفت: همه ما باید افکار عمومی جهان را از این عمل ظالمانه آمریکا در سوریه را متوجه جهانیان کنیم.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه مازندران در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه نقش بسیجیان در تحولات سوریه چیست، گفت: بسیجیان نظام جمهوری اسلامی ایران باید آماده به رزم و گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشند.
فارس

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *