تصمیم مشکوک سازمان امور مالیاتی کشور برای برکناری مدیرکل امور مالیاتی مازندران

باخبر شدم در تصمیمی مشکوک که از قبل هم حدس آن را میزدم، شخص رئیس سازمان امور مالیاتی کشور تصمیم به برکناری مدیرکل امور مالیاتی مازندران گرفته است.

رئیس سازمان امور مالیاتی کشور برخلاف دستورالعمل مخبر سرپرست ریاست جمهوری در عدم هرگونه جابه جایی مدیران تا انتخابات ریاست جمهوری اقدام به این برکناری کرده است.

از طرفی نیز برخی از کارکنان اداره کل مالیاتی می گویند این برکناری به دلیل فشار آقای خاص که ابربدهکار بانکی شرق مازندران صورت گرفته است.

گویا اصرار و پافشاری اسلامی در اخذ مالیات از آقای خاص موجب ناخرسندی وی و تهدید اسلامی به برکناری شده است، اما اسلامی توجهی به هشدارهای وی نکرد و فکرش را هم نمی‌کرد رئیس کشوری اش تحت این فشارها کوتاه بیاید و تصمیم به برکناری اش بگیرد!

جالب اینجاست فردی را هم برای جایگزینی اسلامی در نظر گرفتند که از نطر کاری و سبقه اداری اصلا خوشنام نیست و به صورت‌ واضح فردی معلوم الحال است.

من به دلایل شخصی و نقد به نحوه برخورد نامناسب کارکنان ادارات مالیاتی در شهرستان ها با فعالان اقتصادی دل خوشی از اسلامی و این اداره کل ندارم، اما برکناری وی را با مواردی که در بالا مطرح کردم اصلا به صلاح مازندران آن هم در این برهه مهم نمیدانم و قطعا نهادهای دخیل و شخص استاندار مازندران باید به این موضوع ورود کرده و جلوی انجام آن را بگیرند.

حسین زحمتکش روز نامه نگار

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *