از ۳۷شهیده‌ مازندران تجلیل خواهد شد

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران خبر داد :
از ۳۷شهیده‌ی مازندران تجلیل خواهد شد.

به گزارش نیکا خبر، فرشته پازوکی در جلسه کمیته بانوان ستاد گرامیداشت کنگره شهدای استان مازندران گفت: همزمان با برگزاری دومین کنگره سرداران و ۱۴۵۰۰شهید استان مازندران از ۳۷شهیده این استان تجلیل خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه مسئولیت کمیته بانوان کنگره بر عهده اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران نهاده شده است که زهی افتخار است برای شهدا خدمت کنیم.
او گفت:خدمت برای شهدا و خانواده های آنان یک افتخار بزرگ و جزو وظایف اصلی ما است.
پازوکی خاطر نشان کرد:شهدا و خانواده هایشان بزرگترین سرمایه های معنوی انقلاب و ملت هستند ومسئولان به عنوان خادمان مردم باید هراز چندگاهی به دیدار خاندان معظم شهدا و ایثارگران بروند و از روحیه انقلابی و جهادی والدین شهدا و جانبازان و آزادگان انرژی مثبت بگیرند .
وی یادآور شد:شهدای ما در مسیر دفاع از ارزش های انقلاب از تمام هستی و سرمایه خود گذشتند و جان در طبق اخلاص نهادندو وظیفه‌ی ما است برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کنیم.
مسئول کمیته امور بانوان در دومین کنگره سرداران و ۱۴۵۰۰شهید استان مازندران گفت: نقش زنان شهیده در دوران انقلاب و دفاع مقدس و در جبهه مقاومت بر کسی پوشیده نیست لازم است روایتگری رشادت زنان شجاع در عرصه دفاع مقدس به درستی تبیین گردد.
مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران همچنین از برگزاری ویژه برنامه‌ی طرح ازدواج آسان و آسمانی برای ۱۰۰۰ زوج جوان استان خبرداد و گفت:درآینده ای نزدیک این برنامه در مجتمع شهید سلیمانی استان برگزار خواهد شد.

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *