نقدی بر سخنان رئیس شورای اسلامی شهر از تریبون مقدس جمعه

نگاهی به گزیده ای از سخنرانی مهندس میری رئیس شورای شهرستان در تریبون مقدس نماز جمعه شهرستان نکا .

صحبتهایی که قرار به گزارش عملکرد بود اما نیمی از تایم آن صَرف تعریف وتمجید مسئولین شهری شد!؟
رئیس شورای شهر ؛ در قامت سخنگو ی شهرداری ، ارگانها، نهادها وسازمانهای شهری و نه نماینده منتخب مردم پشت تریبون نماز جمعه شهرستان به روایت آنچه شنیدیم.
در گزارش عملکرد” رئیس شورا از ۴ ضلع ورودی شهر درحالی بعنوان موفقیت گزارش داد که این اضلاع ، یک مورد در دست اقدام یک مورد نیمه کاره یک مورد دردست پیگیری اولیه و مورد ورودی گلبستان نیز بدونه بالا بردن کیفیت شریان‌های ارتباطی، تجهیز سیستم های نور و روشنایی اصولی جاده‌ و پایش دقیق نقاط حادثه خیز تبدیل شده به تاخت و تاز مرگ در جاده‌ غیراستاندارد! و در نیمه راه با عنوان پایان فاز اول در میان اعتراضات مردمی رها شده وهیچ شباهتی به بنر نصب شده طرح اصلی کنار جاده ندارد.
وقتی از حل مشکل آب شرب شهر سخن به میان آمدحس کردیم اطلاعات غلط برای سخنرانی به ایشان داده شده . و وقتی نوبت به فیبر نوری رسید ای کاش اشاره ای هم به مشکلات حین اجرا این طرح ومتعاقب آن ورود دادستان محترم به این موضوع میشد. درادامه از استحکام پل شورا گفت و افتتاح طرح میدان امام رضا بعنوان دستاوردی بزرگ آنهم بدون توضیح مُکفی به شبهات پیش آمده در اذهان مردم و معرفی متخصصین ، نخبگان ومشاورینی که هم در ساخت پل کنار این عزیزان هستند و هم میدانی که ابتدایی ترین موارد ؛ آنهم زیبایی بصری در آن رعایت نشده ومابقی موارد ما کارشناس آن نیستیم و بماند برای متخصصین . درادامه ازکلاف سر درگم جاده کمربندی بمساحت تقریبی ۲ کیلومتر هم به عنوان دستاوردگفت و کوتاه در مورد سگ های ولگرد که جان شهروندی را گرفت وخانواده ای را داغدار کرد ؛هزینه صد وپنجاه میلیونی ماهیانه برای جمع آوری و نهایتا ناتوانی در کنترل سگ ها به دفعات در حین سخنرانی .
باید به این بزرگواران یاد آور شد اولین قدم برای حل مشکل سگ‌های ولگرد، یافتن منشاء پدیدار شدن آنهاست .مهمترین مشکل ما در سطح شهر مدیریت غلط پسماند است که باعث تغذیه این حیوانات از پسماند می‌شود. و در نهایت به مردم با آموزش درست از مضرات دوستی آلوده به احساسات تا تاثیرات سگ‌های ولگرد روی اکوسیستم باید سخن گفت.
درپایان ” قضاوت با مردم به گواه (آنچه که می بینند نه آنچه که می شنوند)

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *