هشدار دادستان نکا در خصوص شیوه های جدید کلاهبرداری

محمودی دادستان نکا درخصوص شیوه ه های جدید کلاهبرداری از شهروندان خواست مراقب پیامک های جعلی و شیوه های جدید کلاهبری شیادان باشند

در متن اطلاعیه دادستان نکا آمده است با سلام و احترام به شهروندان فهیم نکایی؛ متاسفانه اخیرا گزارش شده است که فرد یا افرادی ، پیامکی را به اشخاص ارسال و اشاره می کنند که شکایت علیه شما به شعبه… ارجاع شده است و در ذیل پیامک لینکی را جهت دریافت ابلاغیه معرفی می نمایند.

سپس بعد از ورود به لینک مربوطه جهت دریافت مبلغ وارد یک صفحه پرداخت وجه می شوید تا مبلغی پرداخت نمایید و به محض ورود به صفحه پرداخت و اعلام مشخصات کارت، کل حساب خالی می شود.

متاسفانه این شیوه جدید کلاهبرداری است

لازم به ذکر است چنانچه در سامانه_ثنا عضو باشید اساسا نیاز به پرداخت هیچ وجهی جهت دریافت ابلاغیه نیست حتی با تلفن همراه می توان این ابلاغیه را دریافت نمود.

اگر هم عضو سامانه ثنا نباشید که مأمور ابلاغ بصورت سنتی ابلاغیه را تحویل شخص یا بستگان ابلاغ شونده می دهد یا در محل اقامت شخص الصاق می کند.

خلاصه اینکه برای دریافت ابلاغیه الکترونیکی (چنان چه از موبایل خود دریافت نمی کنید و به مراکز خدمات کامپیوتری مراجعه می کنید) به غیر از هزینه خدمات کافی نت نیازی به پرداخت پول و اعلام شماره کارت نیست.
لازم به ذکر است که مراجع قضایی با همکاری پلیس فتا به وظیفه خود عمل می کنند.
از شهروندان تقاضا داریم با هوشیاری خود ما را یاری کنند.

دادستانی نکا

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *