امام جمعه نکا :پیشرفت علمی بانوان برای پایداری کشور قابل تقدیر است


روابط عمومی مدرسه علمیه ریحانه الرسول (س) از بازدید میدانی امام جمعه شهرستان نکا از مجموعه مدرسه علمیه ریحانه الرسول(س) و دیدار با طلبه های این مدرسه خبرداد .

به گزارش نیکا خبر و به نقل از روابط عمومی مدرسه علمیه ریحانه الرسول (س)نکا ؛حجت الاسلام محمدصادق محمدی لائینی،ضمن بازدید از بخش های مختلف مدرسه با طلبه‌های ریحانه الرسول (س) دیدار و گفتگو کرد.

بر پایه همین گزارش در بازدیدامام جمعه محترم شهرستان نکا از ساختمان جدید مدرسه علمیه خواهران حجت الاسلام محمدی لائینی توصیه‌هایی پدرانه و استاد گونه به طلبه ها داشتند که مورد توجه خواهران طلبه قرار گرفت
در این دیدار امام جمعه شهرستان نکا، استفاده از فضای آموزشی و امکانات مناسب را فرصتی برای پیشرفت علمی بانوان شهرستان دانست و با تاکید بر علم آموزی و جدیت در تحصیل به یادگیری و مهارت های هنری توصیه کرد.
حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان سیره ء تحصیل علمای شهرستان افزود: پیشرفت علمی بانوان و حضور فعال در عرصه های علمی و بکارگیری بانوان مستعد، نقش موثر و پایداری برای کشور خواهند بود.

شاین ذکر است: مجموعه مدرسه علمیه ریحانه الرسول (س) شهرستان نکا از طبقه فوقانی ساختمان اداره پست به آدرس سه راهی پاسداران جنب حسینیه شهمیرزادیهای نکا کوچه انقلاب ۳۸ انتهای کوچه اصناف این شهرستان منتقل شده و در ساختمان جدید به ادامه فعالیت می پردازد بانوان علاقمند به فراگیری علوم حوزی می توانند همه روزه در ساعت اداری برای ثبت نام مراجعه نمایند

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *