تشکیل شورای امر به معروف درهیات مذهبی مازندران

ماموریت جدید دکتر محمدعلی باقری مبنی بر تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر در هیئات مذهبی مازندران

در دیدار حجت الاسلام احمدی دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر مازندران با دکتر باقری رئیس شورای هیئات مذهبی استان مطرح شد:پایه و اساس قیام امام حسین (ع) احیای امر به معروف و نهی از منکر بود و در این راستا سخنرانان، مداحان، مسئولان و برنامه ریزان هیئات مذهبی بایددر راستای اثرگذاری این مجالس و ترویج این فریضتین به طور صحیح گام بردارند.

باقری خاطر نشان کرد :ترویج روحیه امر به معروف و نهی از منکر از مهم ترین و اصلی ترین وظایف هیئات مذهبی ،خطبا و مداحان است هم خودشان باید آمر به معروف باشند و هم در ترویج معروفات توسط این هنر تلاش کنند.

او گفت :طبق فرموده مقام معظم رهبری مراسمات و عزاداریها برای امام حسین(ع) باید شکل سنتی داشته باشد، نباید اجازه دهیم شیوه‌های غیر منطقی عزاداری و مداحی ها بر اساس تنظیمات موسیقی غیرمتعارف استفاده شود.

رئیس شورای هیات مذهبی استان مازندران گفت:همه ما با افتخار هیئتی بوده ایم و خواهیم ماند ؛در هر اقدام و فعالیتی جوان گرایی یک ضرورت است.

مشاور عالی رئیس هیات مذهبی کشور گفت: امروز هیئات مذهبی ازحضور کودکان، نوجوانان و جوانان در مراسم استقبال کنند و در کنار شور حضور به شعور ضرورت حفظ ارزشهای اصیل دینی ، زیر پرچم‌ولایت بودن و برپایی نماز اول وقت توجه شود.

باقری از ماموریت جدید این هیات خبر داد و گفت :

در این دیدار رئیس شورا هیئات استان
بعنوان مسول تشکیل شورا امربه معروف…..
استان در هیئات هم انتخاب و مقرر شد با توجه به
این نشست تا کنون شش شهرستان این شورا تشکیل و بقیه در کل هیاتها تشکیل شود

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *