مجلس ختمی در بهشهر؛ به نیازمندان پنکه دادند

دراقدامی نکو بازماندگان مرحوم عمویی دربهشهر بجای اطعام دهی به چند نفر از افراد بی بضاعت پنکه اهدا کردند .
به گزارش خبرنگار ما از بهشهر در راستای نهادینه کردن فرهنگ نوعدوستی و توجه به نیازمندان، بازماندگان مرحوم حاج حسینعلی عمویی در بهشهر بجای اطعام جمع کثیری از مردم ، ۵۰ دستگاه پنکه زمینی به ارزش هر کدام ۳ میلیون تومان به نیازمندان  اهدا کردند .
درحاشیه مجلس ترحیم ؛مراسم اهدای پنکه به نیازمندان برگزار شد برادر مرحوم عمویی با اعلام این خبر گفت :اخوی مرحوم یک بازاری بود و در جهت برآورده شدن نیاز افراد نیازمند توجه شایانی داشت .
وی گفت ما هم در جهت نهادینه کردن  فرهنگ نوعدوستی با توجه به نیاز مردم بی بضاعت، عزم خود را جزم، تا بجای هزینه کردن برای اطعام ؛اقدام به اینکار کردیم
عمویی گفت :با توجه به گرما و نیاز مردم  تعداد ۵۰ دستگاه پنکه هر کدام به ارزش ۳ میلیون تومان جمعا به ارزش ۱۵۰ میلیون تومان خریداری کردیم و در روز سوم و هفتم مرحوم عمویی ۱۵ دستگاه را در این مراسم رسمی و با حضور رابطین امداد و بهزیستی  تحویل کمیته امداد ،۱۵ دستگاه را تحویل بهزیستی و ۲۰ دستگاه را با توجه به شناختی که از نیازمندان داشتیم به آنها هدیه کردیم.
وی گفت: ما مطمنیم  تا روزی که پره های این پنکه در جهت خنک کردن افراد مستمند می چرخد ثوابش به روح مرحوم حاج حسینعلی عمویی خواهد رسید .
گفتنی است مرحوم حاج حسینعلی عمویی یکی از بازاریان بنام بهشهر بود که در کارهای خیر پیشقدم بود
ایشان در حادثه تصادف در سالروز شهادت امام جواد (ع)به رحمت خدا رفت .
روحش،شاد

یک دیدگاه

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *