ازمقام شامخ شهدای خانطومان تجلیل شد

در آیینی در مجموعه فرهنگی دفاع مقدس و بوستان شهدای خوشنام شهرستان نکا برگزار از شهدای مدافع حرم که در دفاع از حرم حضرت زینب در منطقه خانطومان کشور سوریه به شهادت رسیدندتجلیل شد.

به گزارش نیکاخبر ؛سردار ملک فرمانده سپاه نینوای استان گلستان در این مراسم ضمن تبیین اوضاع سیاسی منطقه غرب آسیا؛ قدرت اسراییل را پوشالی خواند و در ادامه به پیروزی های پی در پی جبهه مقاومت اشاره کرد و گفت:پیروزیهای جبهه مقاومت مرهون خون شهدای خانطومان است.

او گفت:اصلی ترین عامل پیروزی ملت و جوانان فلسطین روی آوری به انقلاب اسلامی و اسلام است .

فرمانده سپاه نینوا با اشاره اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی درخصوص انتخابات آتی توصیه هایی فرمودند یاد آور شد:درجریان انتخابات باید هوشیار باشیم دشمن در صدد ورود به انتخابات آتی است نباید از دشمن عقب بمانیم باید قوی باشیم تا دشمن را نا امید کنیم دشمن به دنبال فریب والقای نا امیدی ماست موتور آزادی و پیشرفت حرکتی ملت ایران امید است .

امروز بزرگترین مبارزه بزرگ ترین راه مبارزه با آمریکا خدمت به مردم است سالن شهید استان گیلان مازندران گلستان دارند اصلی ترین عامل پیروزی ملت و جوانان فلسطین روی آوری به انقلاب اسلامی و اسلام است دیروزی مردم فلسطین ریشه در انقلاب اسلامی دارد.

ملک به مسئولان هم تلنگر زد و گفت :در کنار مردم اگر بناست با آمریکا مبارزه کنید در عرصه خدمت رسانی به مردم باید جدی تر و با روحیه جهادی و انقلابی خدمت نمایید .

این فرمانده سپاه استان همسایه با گرامیداشت یاد و خاطره ۲۰هزار شهید استانهای گیلان مازندران و گلستان از لشکر همیشه پیروز ۲۵کربلا تاکید کرد : باید هوشیار باشیم و قدر شهدای خودمان را بدانیم امروز بسیاری از پیروزی هایی که در جبهه مقاومت شکل می‌گیرد مرهون جان‌فشانی ها و فداکاری های رزمندگان مازندرانی بود که درسوریه تا پای جان ایستادند از خرم و مردم سوریه جانانه دفاع نمودند و مظلومانه آسمانی شدند

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *