پیام تسلیت فرماندهی سپاه نکا در پی شهادت رئیس جمهوری اسلامی ایران

بسم الله الرحمن الرحیم
مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبديلًا
در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.
سوره مبارکه احزاب، آیه ۲۳

شهادت جانگاه رئیس جمهور محبوب و مردمی سیدابراهیم رئیسی و همراهان ایشان را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم(ارواحنافداه) و نائب بر حق ایشان حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی) و ملت شریف ایران تسلیت عرض می‌کنم و از درگاه ایزد منان آرامش و همنشینی با اولیاء‌الله را برای آن مجاهدان مخلص و خادمان ملت خواستارم.

مسلماً خدمات و زحمات بی‌شائبه این عزیزان در عرصه خدمت به ملت ایران و مبارزه برای سربلندی امت مسلمان در عرصه بین‌الملل به فراموشی سپرده نخواهد شد و اجر مجاهدت‌هایشان را نزد پروردگار جهانیان دریافت خواهند کرد.

ایشان که در راه خدمت به ملت از هیچ تلاشی فروگذار نکردند سرانجام در نقطه‌ای دور افتاده جان بر سر خادمی ملت ایران نهادند و در زمره یاران اباعبدالله الحسین(علیه‌السلام) قرار گرفتند.

والسلام علیکم و رحمةالله و برکاته
سرهنگ پاسدار علی نجفی
فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان نکا
https://eitaa.com/basijneka

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *