تبریک رئیس اداره بهزیستی نکا بمناسبت میلات حضرت زهرا (س)

وحیده نوروزی سرپرست اداره بهزیستی شهرستان نکا، در پیامی سالروز میلاد با‌ سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن را تبریک گفت.
متن پیام سرپرست بهزیستی نکا به این شرح است:

  بسم الله الرحمن الرحیم 

وجود مقدس حضرت فاطمه زهرا(س)، اسوه شگفت طهارت، تقوی و معنویت در پیشگاه ذات اقدس الهی و ائمه‌ معصومین(ع) از عظمت و منزلتی بی‌بدیل برخوردار بوده و زندگی درخشان این بانوی بزرگوار، الگویی برای نوع بشر به ‌ویژه زنان مسلمان و یادآور جایگاه رفیع و مرتبت والای زن و مادر در فرهنگ اسلامی است.
زنان نقشی مهم و تعیین‌کننده در اداره امور خانواده و جامعه دارند. در این میان اما زنان سرپرست خانوار،بانوان ارجمند و فرهیخته تحت پوشش و شاغل، وظیفه ای دو چندان دارند چرا که علاوه بر نقش مهمی که به آن اشاره شد، رسالتی دیگر نیز که همان انجام تعهدات حرفه ای مسئولیت کاری است را عهده دار هستند که انجام شایسته و همزمان این وظایف همتی بلند و عزمی راسخ می طلبد.
اینجانب به نمایندگی از پرسنل اداره بهزیستی شهرستان نکا، ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س)، این میلاد فرخنده و خجسته را به تمامی مادران و بانوان ایران اسلامی به ویژه همکاران ارزش‌آفرین در سازمان بهزیستی تبریک و تهنیت عرض کرده و آرزو دارم که بانوان توانمند و پرتلاش این سازمان همچون گذشته با انگیزه و با دلی سرشار از مهر به خدمت، منشاء اقدامات مهم و مؤثر بوده و موجبات اعتلای این سازمان را فراهم آورند،
ان‌شاءالله.
۱۴۰۲/۱۰/۱۲
وحیده نوروزی
سرپرست اداره بهزیستی شهرستان نکا

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *