فرمانده سپاه نکا :همه مدیون امام راحل هستیم

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نکا در آستانه گرامیداشت سی و چهارمین سالگرد ارتحال معمار کبیر انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) در جلسه بزرگداشت ارتحال در مجموعه فرمانداری شهرستان نکا اظهار داشت: چهاردهم خرداد ماه تداعی‌کننده یک روز تلخ و حزن انگیز در تاریخ انقلاب و میهن اسلامی است که مردم ایران رهبر بزرگ ، دوراندیش و حکیم خود را از دست دادند.

به گزارش نیکا خبر سرهنگ علی نجفی گفت :امام راحل رهبری ساده زیست و مردمی که به عنوان نه تنها یک سیاستمدار بلکه یک عالم بزرگ دینی و یک مجاهد خستگی ناپذیر که با ایمان و اعتقاد و آزادگی راه مبارزه با بی عدالتی و ظلم را هموار و سرانجام به پشتوانه الهی و همراهی ملت ،حکومت مستبد و دیکتاتور ستمشاهی را ویران کرد.

سرهنگ نجفی افزود : با گذشت ۳۴سال از رحلت جانسوز معمار کبیر انقلاب اسلامی آموزه های امام خمینی (ره) به ویژه در عرصه ولایت مداری و اطاعت از رهبری همچنان رهگشاست

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نکا گفت : ايمان به هدف ،راه و مسير مبارزه ، باور داشتن مردم و مهمتر از همه، خدا باوري از ويژگي هاي امام خميني (ره) بود كه تا پايان عمر شريفش ذره اي خلل در آن وارد نشد.

این فرمانده ارشد نظامی در شهرستان نکا تصریح داد : اين ويژگي هاي كه شاگرد شهيدش استاد مطهري آن را نقل كرده است، باعث شده تا بعد از گذشت ۳۴ سال از رحلت ايشان ، مردم اينگونه با آرمانهاي او بيعت كنند و راه او را ادامه دهند.

وي اظهار كرد: در بحث مردم باوري همين بس كه امام خميني (ره) در طول مبارزه به قدرت مردم ايمان داشت و بارها شنيده ايم كه مي فرمود پيش از اينكه به من رهبر بگوييد يك خدمتگزار بگوييد و واقعا خود را خدمتگزار مردم مي دانستند.

خدای بزرگ را شاکریم که مکتب امام خمینی (ره) توسط خلف صالح ایشان مقام عظمای ولایت و رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) بر فراز و بستر حرکت انقلاب اسلامی می درخشد و پرتو افشانی می کند و با زعامت و راهبری های حکیمانه و دوراندیشانه معظم له ، انقلاب اسلامی و ملت ایران را از گزند هرگونه ترفند و توطئه نظام سلطه و صهیونیسم مصون ساخته است.

او به برنامه ریزی و تصمیم گیری در جهت پشتیبانی و همراهی اعزام ۱۲۰۰نفر از مردم شهرستان نکا در سالروز ارتحال امام راحل به حرم مطهرش اشاره کرد و گفت:جدای از این برنامه مراسم سالگرد ارتحال امام راحل در شب سیزدهم خردادماه به صورت متمرکز شهرستانی درمسجد جامع این شهرستان با حضور اقشار مختلف مردم برنامه ریزی شده و امسال نیز با شکوه خاص برگزار خواهد شد .

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *