بهره برداری سالن ورزشی هنرستان شهید مطهری نکا بعد از ده سال

سالن ورزشی هنرستان شهید مطهری در اولین روز هفته دولت به بهره برداری رسید.

🔸 در اولین روز از هفته دولت و با حضور مرتضی رمضانی سرپرست فرمانداری نکا، استادیان مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس مازندران، سهرابی معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش استان و مسئولین و مدیران دستگاه های اجرایی و نهادها و همچنین خانواده های شهدا و جمعی از معلمان و فعالین ورزش، سالن ورزشی هنرستان شهید مطهری با اعتبار 6 میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری رسید.

🔸 در مراسم افتتاح مرتضی رمضانی سرپرست فرمانداری نکا ضمن بیان اهمیت آموزش و پرورش به دلیل تربیت نسلی که باید انقلاب را استمرار ببخشد،توجه به سند تحول که مورد مطالبه رهبر معظم انقلاب بوده و هست را ضرورت اساسی مدیریت در این دستگاه برشمرد.

🔸وی در ادامه عدالت آموزشی را جز دغدغه‌های دولت آیت الله رئیسی دانسته و تاکید کرد: یکی از ضعف‌های اساسی آموزش و پرورش نکا دو شیفت بودن مدارس است که انشاءالله امیدواریم با توجه ویژه در نوسازی و دولت کریمه، این مشکل حل شود.

🔸 در پایان رمضانی علاوه بر توجه به سلامت جسمی دانش آموزان ، نگاه جدی به بعد قهرمانی در ورزش و استعدادیابی از میان دانش آموزان را مورد تاکید قرار داد

https://eitaa.com/farmandarineka

استادیان مدیرکل تجهیز و نوسازی استان مازندران، در این مراسم صرف اعتبار 6 میلیارد تومانی برای ساخت سالن ورزشی شهید مطهری را برنامه ای برای توسعه فضای ورزشی در مدارس عنوان کرد و افزود: تلاش داریم در مدارس بزرگ مازندران این نو بناها را توسعه دهیم.

🔸 معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش مازندران نیز در این افتتاحیه، ورزش مدارس را زیر ساخت قهرمانی ها و افتخار آفرینی های کشور معرفی نمود که از این منظر باید تمام مدیران و تصمیم سازان، پشتیبانی از آن را در اولویت قرار دهند.

🔸محمد رضا بخشی پور مدیر آموزش و پرورش نکا هم در این مراسم با گرامیداشت هفته دولت از اهتمام مربیان ورزشی در تربیت جسمی و روانی دانش آموزان قدردانی کرد

یک دیدگاه

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *