حضور استاندار در بیت شهدای مدافع حرم نکا

همزمان با سالروز حماسه اردیبهشت با هدف پاسداشت یاد و خاطره شهدای خانطومان ؛ سید محمود حسینی پور استاندار مازندران پنجشنبه شب با همراهی مشاوران خود، مدیر کل بنیاد شهید، فرماندار نکا و مسئولین شهرستانی با خانواده‌های شهیدان عشریه و سالخورده از شهدای مدافع حرم این شهرستان دیدار و گفتگو کرد

در ادامه دیدارهای دوره ای مقام عالی دولت در استان با خانواده شهدا و ایثارگران، سیدمحمود حسینی پور، شامگاه چهارشنبه 20 اردیبهشت ماه همزمان با سالروز حماسه شیرمردان مازنی در کربلای خانطومان، در منزل شهیدان عشریه و سالخورده حاضر و با والدین این شهدای والامقام دیدار و گفت و گو کرد.

استاندار مازندران، گفت: حماسه جوانان مازنی در صحرای خانطومان سوریه برای همیشه تاریخ در تارک افتخارات دفاع مقدس این استان شهیدپرور درخشش خواهد داشت.

وی با تاکید بر درس آموزی مکتب و سیره شهیدان به نسل جوان جامعه امروزی، تصریح کرد: با توکل به پروردگار و مدد شهدای گرانقدر می توان بر بسیاری از مشکلات کشور فائق آمد.

حجت الاسلام کاظمی و ریاحی، مشاوران استاندار در امور روحانیت و ایثارگران، کهنسال، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، بابایی فرماندار نکا و تنی چند از مدیران شهرستانی نکا، استاندار را در این دیدار معنوی همراهی کردند.

مازندران در دوران دفاع مقدس و انقلاب، 10 هزار و 400 شهید تقدیم نظام کرد.

عکس: آوای خزر

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *