رضا علیخانی از سمت معاونت عمرانی استانداری مازندران استعفا داد.

استعفای معاون عمرانی استانداری مازندرانبه گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، رضا علیخانی معاون عمرانی استانداری مازندران صبح امروز با تقدیم استعفای خود به وزیر کشور، رسما” از سمت خود استعفا داد.

گفته می شود علیخانی برای ورود به انتخابات مجلس شورای اسلامی، استعفای خود را به وزیر کشور تقدیم کرد و از ساختمان سفید خیابان انقلاب ساری راهی حوزه انتخابیه نوشهر، چالوس و کلاردشت خواهد شد.

ناگفته نماند که علیخانی در مصاحبه‌های قبلی اعلام کرد که برنامه‌ای برای انتخابات ندارم، اما عده ای بر این باور هستند که وی برای اینکه توسط جریانات سیاسی در زمان تصدی پست معاونت عمرانی تخریب نشود، اینگونه مصاحبه کرد.

یادآور می‌شود که علیخانی پس از استعفا از پست معاونت عمرانی استانداری، هنوز درباره کاندیداتوری انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام نظر نکرد و سکوت وی را نشانه ورود به انتخابات می‌دانند.

یاداور می شوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی برای انتخاب ۲۹۰ نماینده برای یک دوره ۴ ساله و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری برای انتخاب ۸۸ عضو این مجلس برای یک دوره هشت ساله روز جمعه ۱۱ اسفند ماه ۱۴۰۲ در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

بر اساس قانون انتخابات، مدیرانی که قصد داوطلب شدن در حوزه های انتخابيه خود را دارند باید حداقل شش ماه قبل از ثبت نام از سمت خود استعفاء داده و به هيچ وجه در آن پست شاغل نباشند.

ثبت نام از داوطلبان نمایندگی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ۱۹ آذر ۱۴۰۲ آغاز می شود و به مدت هفت روز ادامه خواهد داشت.

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *