بانوان نمونه سازمان جهاد کشاورزی مازندران تقدیر شدند

طی مراسمی با حضور مسؤولین سازمان جهاد کشاورزی مازندران، بانوان نمونه این سازمان تکریم و تجلیل شدند.

 به گزارش نیکا خبر ؛حوزه نماینده ولی فقیه سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: اسلام تنها آیینی است که زن را به حساب آورده است و زن در جامعه اسلامی دارای جایگاه، مقام و منزلت است.

حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی رضاپور مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه جهاد کشاورزی مازندران در مراسم تجلیل و تکریم از بانوان نمونه سازمان جهاد کشاورزی مازندران ضمن تبریک روز زن و روز مادر و با گرامیداشت یاد و خاطره تمام مادران خطه سرسبز مازندران گفت: مادرانی که در دامن خود یه پهلوان و قهرمان بزرگ کردند بویژه مادران شهیدان بزرگوار این خطه که قهرمان مثال زدنی تقدیم کشور کردند.

وی ادامه داد: یاد و خاطره شهید حاج قاسم را گرامی می داریم و مادرانی که در روز مادر در کرمان به شهادت رسیدند و یکروز از این ماجرا می گذرد اما هیچکدام که این فاجعه را به بار آوردند حتی جرات نمیکنند مسوولیت آن را گردن بگیرند.

رضاپور با بیان اینکه مادران استان مازندران شهدایی را تقدیم انقلاب کردند اما برخی هنوز چشم انتظارند تا فرزندانشان از سفر عاشقانه برگردند، افزود: اسلام تنها آیینی است که زن را به حساب آورده است و زن در جامعه اسلامی دارای جایگاه، مقام و منزلت است.

وی خاطرنشان کرد: نگاه متعالی به زن در احکام اسلامی وجود دارد و خداوند عبودیت برای زن را ۶ سال زودتر از مرد دانست و نکته بر این است ظرفیت وجودی زن برای پذیرش معنویت قدرتمند تر از مرد است.

مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه نقش های مهمی در تاریخ برای زنان ترسیم شده است، گفت: امیرالمومنین فرمود زن یک ابزار نیست بلکه برخورد با زن باید همانند برخورد باغبان با گل باشد.

شایان ذکر است در این برنامه از خانم مهندس شهرزاد رویان کارشناس جهاد کشاورزی شهرستان نکا نیز قدردانی بعمل آمده است


نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *