برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی ۳ با حضور ۲۰۰ گروه جهادی در ساری


ساری-فرمانده سپاه شهرستان ساری از برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی ۳ با حضور ۲۰۰ گروه جهادی درهفته بسیج سازندگی در شهرستان خبر داد.
به گزارش نیکا خبر ، سرهنگ سیدابراهیم شریفی فرمانده سپاه شهرستان ساری عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی۳ در هفته بسیج سازندگی، ضمن گرامیداشت سالروز شهادت استاد شهید مطهری و روز معلم، و نیز هفته عقیدتی سیاسی در سپاه، با اشاره به تشکیل سازمان بسیج سازندگی گفت: به دستور حضرت امام خمینی (ره) مجموعه اجرایی با نام بسیج سازندگی در سپاه ایجاد شد که وظیفه اصلی آن خدمات رسانی و محرومیت زدایی و یاری رسانی کار‌ها به دستگاه‌های مختلف است.

سرهنگ شریفی افزود:خدمات بسیج سازندگی در عرصه‌های درمانی، آموزشی، عمرانی، فرهنگی، کشاورزی و کمک‌های مومنانه و آزادی زندانیان جرائم غیر عمد با استفاده از مجمع خیرین، و نیز تهیه جهیزیه برای نوعروسان است.

فرمانده سپاه ساری در ادامه از رزمایش جهادگران فاطمی ۳ در هفته بسیج سازندگی در هفته آینده خبر داد و گفت: این رزمایش از ۱۷ الی ۲۷ اردیبهشت ماه به مدت ۱۰روز برگزار خواهد شد.

سرهنگ شریفی از مشارکت ۲۰۰ گروه جهادی در این رزمایش هم خبر داد و اضافه کرد: گروه‌های جهادی میدانی و تخصصی نظیر پزشکی، آموزشی، دامپزشکی و جهاد کشاورزی در این رزمایش حضور دارند.

به گفته فرمانده سپاه ساری بیش از ۲ هزار سبد کالا به ارزش تقریبی دو میلیارد تومان بین نیازمندان و اقشار آسیب پذیر توزیع خواهد شد.

فرمانده سپاه ساری در ادامه از افتتاح ۷ واحد مسکن محروم در هفته بسیج سازندگی خبر داد و خاطرنشان کرد: ۵ گلزار شهدا ساماندهی شده در این هفته افتتاح می‌شود.

فرمانده سپاه ساری رزمایش جهادگران فاطمی را آمادگی گروه‌های جهادی برای بحران‌های غیرمترقبه دانست و تصریح کرد:نقش بسیج سازندگی در شهرستان، هماهنگی و پشتیبانی و تعامل میان دستگاه‌های مرتبط با گروه‌های جهادی است تا این گروه‌ها نقش موثر و خدمات بهتری داشته باشند.

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *