مشاور عالی رئیس هیات مذهبی کشور :دنیا به حضور مردم ما در انتخابات ریاست جمهوری چشم دوخته است

رئیس شورای هیات مذهبی استان مازندران با اشاره به چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری درکشور و با بیان اینکه به رغم تلاش دشمن برای ناامید کردن مردم برای حضور در این عرصه، این دوره از انتخابات ریاست جمهوری نیز با حضور مردم آگاه و با بصیرت برگزار خواهد شد، گفت: انتخابات ریاست جمهوری اتفاق بسیار مهم پیش رو در کشور است که در این عرصه ملت ایران یکبار دیگر به جهانیان نشان خواهند داد که ایران کشوری مهم، و تاثیرگذار در جهان است.

وی تصریح کرد:‌ هم اکنون نگاه تمام دنیا به هشتم تیرماه و انتخابات ریاست جمهوری در ایران معطوف شده و این امر برای نهادهای بین المللی نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

دکتر باقری اظهار کرد :مردم باید با نقشه راه در عرصه انتخابات شرکت نمایندبرخی ها این اصل را که ما دشمن داریم قبول ندارند و به خیال خام خود منکر دشمنی غرب با ایران هستند.

باقری خاطر نشان کرد : ترور شخصیت ها و دانشمندان ایران، راه انداختن بی محابای جنگ در شهرها، تلاش برای مسلط کردن داعش، تحمیل هشت سال جنگ،‌ بد عهدی در دوران گفت و گوها و رفع نکردن تحریم ها را از جمله موارد نشان دهنده دشمنی علیه کشورمان دانست.

وی تاکید کرد: ملت در عرصه انتخابات نیز نباید در برابر این دشمن کوتاه بیایند و مهمترین راهکار برای موفقیت در این میدان، حرکت کردن با نقشه راه است.

مشاور عالی رئیس شورای هیات مذهبی کشورگفت: یکی از نقشه های دشمنان بر هم زدن روند انتخابات و تحقیر آن در کشور است در حالیکه انتخابات از افتخارات نظام اسلامی محسوب می شود تاجاییکه هر ۲ سال یکبار، یک انتخابات در کشور برگزار شده است.

وی خاطرنشان کرد: انتخابات مولود انقلاب اسلامی است و بدون شک، حضور حداکثری مردم به عنوان یکی از ارکان اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی در این عرصه حساس و سرنوشت ساز اهمیت بالایی دارد پس مردم ما برای حمایت از آرمانهای بلند امام راحل و ولایت فقیه در راستای چله انقلاب و پاسداشت یاد و نام شهید جمهور جمعه هشتم تیر ماه با حضور حداکثری تمام نقشه های دشمنان را ناکام خواهند گذاشت

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *