سگ‌های نکا همچنان گاز می‌گیرند

در هفته جاری سگ های این شهر پنج نفر را گاز گرفتند و آنها را روانه بیمارستان کردند

کمتر از یکماه قبل بود خبر مرگ رکسانا را از سر ناچاری علی رغم اینکه این پایگاه خبر بنا ندارد بدنبال خبر های دهشتناک باشد مجبور شدیم در همینجا بارگزاری کنیم

دخترک معصومی که در اثر گاز گرفتگی سگ هار در روستای کمیشان بعد از یکماه تلاشهای پزشکان کار ساز شدجانش را از دست داد خانواده اش سیاه پوش شدند

از دیروز هم تلفن های شهروندان اکثریت با موضوع چاله چوله ها و خرابی جاده های هزارجریب ؛سگ‌های ولگرد و بلاصاحب ؛ اعتراض بانوان نمایی ورزشکار به حذف بخشی از محدوده پارک مادر از سوی شهرداری با هدف اجرای طرح کنار گذر رودخانه ؛,نبود محیط اختصاصی ورزشی روباز برای جامعه نسوان ؛عدم مرمت تکمیل استخرتربیت بدنی بعد از ماجرای سیل چند سال قبل و سرقت از آن علی رغم بازدید چندین مرحله ایی مسئولان کشوری و استانی با تاخیر چند ساله ونهایت پیامک هایی هم داشتیم که قدردانی مردم از فرماندار نکا بخاطر بازدید میدانی از مناطق محروم را اشارع داشتند که مهمترین تلفن ها و پیامک ها حمله سگها به چهار نفر شهروند نکایی در طول یک هفته بود که روانه بیمارستان شدند.

سگ ها همچنان جولان می‌دهند و گاز میگیرند !!!!!

به گزارش نیکا خبر. ؛ آمارهای اعلام شده پزشکی قانونی، روند صعودی گازگرفتگی‌ها را نشان می‌دهند اما نمی‌دانیم چرا اینقدر بی‌تفاوتی

اینجا سگ‌ها در هر کوی و برزنی پرسه می‌زنند و هر از گاهی گاز میگیرند و چند نفری هم از شدت جراحت وارده روانه بیمارستان می شوند .

و اما سخنان کارشناس شبکه بهداشت و درمان شهرستان نکا

متاسفانه بار دیگر در شهرستان نکا شاهد حادثه دلخراشی از حمله یک سگ ولگرد به کودکان بی دفاع و مظلوم شهرستان بوده ایم در ساعت ۱۸ روز شنبه مورخه ۵ خرداد پیرو تماس تلفنی کارشناس کشیک هاری، در خصوص حمله یک سگ ولگرد به ۵ نفر از شهروندان کارشناسان بیماریها در محل حاضر شده اند متاسفانه با خبر شدیم در این حادثه سه کودک ۵،۶ و ۱۰ ساله و همچنین دو خانم ۳۰ و ۳۵ ساله در کوچه اسفندیاری و کوچه نیمه شعبان مورد حمله سگ ولگرد قرار گرفتند .

در این حادثه دختر ۱۰ ساله به نام ضحی از ناحیه صورت و دست دچار جراحت شدید شد و در دیگر موارد جراحت در ناحیه پا بوده است.
کلیه اقدامات مراقبت و درمان بیماری هاری شامل شستشو محل تزریق ،واکسن و سرم تراپی برای کلیه مصدومان صورت گرفت. ضحی به علت جراحت شدید در ناحیه صورت به بیمارستان زارع ارجاع گردید. شرح این موضوع در اختیار فرماندار محترم، سازمان دامپزشکی و شهرداری قرار گرفت و بلافاصله یک تیم عملیاتی توسط شهرداری برای پیدا نمودن سگ مهاجم و جمع آوری سگ های ولگرد تشکیل گردید و به مناطق گزارش شده اعزام شدند.
با توجه به اینکه این دومین حادثه دلخراش از حمله سگ های ولگرد به شهروندان این شهرستان در دو ماه اخیر می باشد که یک مورد آن باعث مرگ دختر بچه ای بر اثر هاری شده است از شرکای برنامه هاری و سازمان های مرتب تقاضای عاجزانه دارم که با توجه به گردش ویروس هاری در حیوانات وحشی و اهلی شهرستان و احتمال افزایش موارد حیوان گزیدگی این شبکه را در حل این مسئله یاری نمایند. از شهروندان شهرستان نیز تقاضا دارم از هر گونه مواجهه با سگ های ولگرد و حیوانات مشکوک و بیمار جدا خوداری کنند و هر گونه گزش و خراشیدگی در اثر حمله حیوانات جدی گرفته و در هر موقع از شبانه روز سریعا به مرکز هاری شهرستان ( مرکز شماره یک پشت بیمارستان امام حسین(ع) ) مراجعه نمایند .

امیداست مسئولان و متولیان امر در زمینه جلوگیری از هرگونه اتفاقات ناگوار چاره اندیشی کنند .

تلفن ارتباط مستقیم با این رسانه ۰۹۳۶۶۰۶۶۴۷۹

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *