مردم گلبستان چشم انتظاراجرای طرحی که روی بنر جا خوش کرده‌ است !؟!

آسفالت ورودی روستای گلبستان ( راه اصلی ومواصلاتی به روستای پرتعداد بالادست) معضلی تبدیل شده به مشکل همیشگی که روزبه ‌روز به وخامت این مساله نیز افزوده می شود.سوال اینجاست با گذشت مدتهای مدید چگونه وضعیت این جاده از دید مسئولانی که هر روز درحال تردد درآن هستند پنهان مانده است!؟
وعده طولانی مدتی که علارغم قول مسئولین و تعیین زمانبندی افتتاح اجرایی نشد بلکه بی بلاتکلیف از۱۴۰۲ با شرایط نامناسب تر به ایستگاه ۱۴۰۳ رسید وهنوز هم سرنوشتش در هاله ای از ابهام به سر می برد. و این جاده تبدیل به خطرآفرین ترین جاده منطقه شده که دیگر جز اهالی روستا کم کم سروصدای مسافرین را هم در آورده. آیا روند اجرای فعالیت های ساخت جاده فوق بهمراه میدان و بلوار با رویکرد تحقق اهداف کلان و اجرای تعهدات با عنوان خدمات محله ای در راستای تامین رفاه و آسایش و جلب رضایت مندی مردم نبوده ؟ پس چرا به دلایل نامعلوم وگذشت ماه ها به سرانجام نرسیده!؟ مسئولین ذیربط آیا باخبرید “انحراف به چپ و راست خودروها به خاطر رد کردن چاله هاو ترمزهای بی موقع باعث خطرات جانی برای مردم و خطرآفرین شدن ورودی گلبستان شده تا در نهایت بی توجهی به موارد ذکر شده وهزار ویک مشکل دیگر این جاده باعث نارضایتی همگانی بهمراه چندین وچند تصادف در ماه های اخیر شود. سوال اینجاست: چرا مسئولین ذیربط در مقام پاسخگویی به این سوالات بر نمی آیندوبرحسب وظیفه جوابگو نیستند.سازمان ،نهاد،ارگان ویا … هرمجموعه اجرا کننده این طرح در غالب پیمانکار یا هرعنوان دیگری کیست ؟؟؟
بی صبرانه منتظر شفاف سازیِ و توضیح شما درقبال بروز مشکلاتی که برکسی پوشیده نیست در رابطه با نحوه اجرای طرح جاده مذکور ؛ برداشت بی رویه شن و ماسه از رودخانه روستای گلبستان بهمراه دلایلش و فرسایشی شدن این فرآیند که حاصلی جز برهم زدن آسایش وآرامش روانی مردم این منطقه نداشته هستیم.مسئول گرامی مطالبه گری حق مردم وپاسخگویی وظیفه شماست.

✍️رضا کهنسال آستانی


نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *