تاکید بر شتاب در روند تکمیل پیست دوچرخه سواری نکا

عصر امروز فرماندار شهرستان نکا به اتفاق شهردار ؛رئیس اداره ورزش و جوانان، رئیس هیئت دوچرخه‌سواری و مدیریت پیست دوچرخه‌سواری این شهرستان ؛همچنین شریفی رئیس دفتر نماینده مردم شرق مازندران درمجلس شورای اسلامی، از مجموعه پیست نیمه کاره دوچرخه‌سواری نکا در پارک جنگلی قرمرض بازدید کردند.
به گزارش نیکا خبر و به نقل از تابناک فرماندار شهرستان نکا با حضور در پیست دوچرخه‌سواری پارک جنگلی قرمرض، ضمن بازدید از این مجموعه نیمه کاره، نسبت به آخرین وضعیت بهره‌برداری از این پیست مطلع شدند
مرتضی رمضانی در این بازدید، که با هدف ساماندهی به وضعیت این پیست دوچرخه‌سواری و بهره‌برداری از آن صورت پذیرفت، این مجموعه را موجب توسعه فضای ورزشی و تفریحی شهرستان دانست و با تاکید بر ‌به‌کار‌گیری از همه ظرفیت‌ها جهت بهره‌‌برداری از این فضای ورزشی دستورهای لازم را به سازمان‌های متولی امر صادر نمود
شهردار شهر نکا نیز در این بازدید قول داد در روزهای آتی کانکس این مجموعه را تامین کند تا هرچه سریع‌تر به بهره‌برداری برسد..

شایان ذکر است : شهروندان وقتی می‌خواهند اوقات فراغتشان را در طبیعت سپری کنند به دنبال جمع و جور کردن وسایل تفریحی و سرگرمی هستند تا هم تفریح کنند هم ورزش،برای همین دوچرخه پای ثابت این برنامه‌هاست. این مجموعه جز مکان‌های گردشی و تفریحی دارای فضای مناسبی برای دوچرخه‌سواری و نیز قابلیت برگزاری مسابقات کشور حتی در سطح بین المللی است حیف که روند تکمیلی آن بسیارکند وبصورت لاک پشتی عمل می شود.

مزید اطلاع شهروندان و مخاطبین محترم در مردادماه سال ۱۴۰۲برابر مصوبه شورای اسلامی شهر نکا مقررشد تکمیل این پروژه تفریحی ورزشی با الویت در دستور کار شهرداری نکا قرار گیرد منتهی از آن زمان تاکنون تنها دو تابلو نصب شد !!!!

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *