برگزاری رزمایش ولایت سه درسالروز ورود آزادگان در دیارنیکان

فرماندار نکا با اشاره به توصیه ها و منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) خاطر نشان کرد : نگاه ما نسبت به ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت، برگزاری یادواره های شهدا و غیره قرارگاهی و رسانه ای است، در جهت تحقق این امر مهم همه دستگاه ها و نهادها با یک انسجام بخشی با جدیت و مسئولیت بیشتر به میدان می آیند .
به گزارش نیکا خبر؛مرتضی رمضانی با اعلام اینکه موضوع طرح سپاس و دیدار با خانواده های معزز شهدا و ایثارگران است، این دیدارها باید پر رنگ شود و همه آحاد جامعه خود را موظف به تکریم از ایثارگران بدانند. 
فرماندارنکا اعلام کرد :رزمایش دیدار با آزادگان مازندران همزمان با 26 مرداد سالروز ورود این اسوه های ایثار و مقاومت به طور همزمان در سراسر استان سومین رزمایش یاوران ولایت با مشارکت فرمانداری، امام جمعه، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، و سایر دستگاه ها و ادارات در سطح شهرستان با نگاه تکریم، تجلیل، سپاس گزاری، ایجاد انگیزه، احصاء، پیگیری و رسیدگی به مشکلات آزادگان عزیز در بخش های مختلف خدمت رسانی صورت گرفت .

این مقام مسئول در دیدار با خانواده آزادگان خاطر نشان کرد :امروز وظیفه ما این است که این دیدار هارا داشته باشیم این کمتر کاری است که میتوانیم انجام دهیم
وی خطاب به مسئولان گفت:قولی ندهیم ولی به درد و دل هارا گوش بدهیم

در منز ل شهید نور پور
مرتضی رمضانی خطاب به همسر شهید..شماهم در این جهاد شریک هستید و انشاالله ما بتوانیم مشکلات شما را حل کنیم و رفع شود

گزارش از شکیبا اکبری

عکس از معصومه اشکاران

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *