میدان نماز در نکا رونمایی شد.  

همزمان با ایام ماه مبارک رمضان و در راستای ترویج فرهنگ نماز، ازمیدان نماز رو نمایی شد .

مصطفی باقری- دبیر ستاد اقامه‌نمازشهرستان نکا در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران از آیین افتتاح و رونمایی از میدان نماز با حضور مرتضی‌رمضانی فرماندار نکا و با هدف ترویج فرهنگ اقامه نماز در شهرک شهید عباس‌پور خبر داد و اظهار کرد: همه هدف ما ترویج نماز در بین اقشار مختلف جامعه است و فضاسازی در این راستا موثر است.

 وی افزود: برای اقامه باید همه شرایط مهیا باشد و همه افراد جامعه باید در راستای ترویج نماز تلاش کنند.

دبیر ستاد اقامه نماز نکا یادآور شد: آلمان سازی ها، کارهای فرهنگی و فضاسازی نماز گامی مخم برای ارویج این فریضه مهم الهی است و قطعا” کار فرهنگی تنها به این موارد محدود نیست و تلاش داریم تا با حضور در بین اقشار مختلف جامعه در این راستا تلاش شود.

رونمایی از میدان نماز نکا

باقری گفت: همزمان با ایام ماه مبارک رمضان و در راستای ترویج فرهنگ نماز، از میدان نماز در نکا رونمایی شد.  

وی افزود: با توجه به دغدغه های فرماندار نکا در راستای فراهم کردن شرایط، لازم برای اقامه‌نماز برای مسافران نوروزی، هماهنگی به‌وجود آمده چندین نمازخانه در مسیر حرکت مسافران نوروزی در شهرستان احداث شده‌است تا مسافران برای ادای این فریضه واجب با مشکل مواجه نشوند.

باقری یادآور شد:برای ترویج و نهادینه کردن فرهنگ اقامه نماز در جامعه باید از روش‌های به روز و تاثیرگذار استفاده کرد تا میل و گرایش نوجوانان و جوانان نسبت به اقامه نماز تقویت شود.

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *