قدردانی مدرسه علمیه ریحانه الرسول (س) از حضور آگانه مردم در پای صندوق های رای

مدرسه علمیه ریحانه الرسول (س) با انتشار بیانیه ایی ازحضور ” آگاهانه ” و ” هوشمندانه ” ملت بزرگ ایران در پای صندوق های رای و خلق حماسه ای دیگر در۱۱ اسفند قدردانی کرد.
درپیام طلاب مدرسه علمیه ریحانه الرسول خطاب به ملت شریف ایران اسلامی آمده است: قدردان حضور موثر، پرمعنا و همدلانه شما در روز سرنوشت ساز ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ هستیم.
خواهران طلاب تاکید کرده اند: آنجا که ملت با گام های استوار و عزمی راسخ وارد کارزار انتخابات شدند و تنور این “رقابت” را با “مشارکت” خود گرم کردند؛ هدیه ای است برای آینده و امنیت این سرزمین، باشد که منتخبین مردم با عمل به وعده ها سپاسگزار پشتیبانی و حمایت ملت بزرگ و غیور ایران باشند
 در بخشی از این بیانیه طلاب ضمن تبریک به منتخبین مردم در مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری تخصیصا محضر مبارک حضرت آیت الله محمد باقر محمدی لایینی( دام عزه)
نماینده معزز ولی فقیه در استان مازندران یادآور شدند
خداوند لایزال را شاکریم که بار دیگر دست عنایت و قدرت خود را با همراه نمودن دل‌های مومنین در مسیر یاری نظام مقدس جمهوری اسلامی از آستین خارج نمود.   
مایه افتخار و سربلندی برای مردم استان مازندران و به ویژه شهرستان عالم پرور نکا است که به یاری خداوند متعال و با همت بی نظیر مردم ولایتمدار دیار علویان، حضرتعالی به عنایت خاصه حضرت سبحان در ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری، برگزیده و به عنوان نماینده مردم استان مازندران در مجلس خبرگان رهبری توفیق راهیابی به مجلس کارساز و کارآمد را یافتند. سوابق درخشان و تلاش های بی وقفه حضرتعالی در عرصه های مختلف سیاسی و اجتماعی، گواه تعهد معظم له در مسیر خدمت به نظام اسلامی است.
از درگاه حق تعالی تعجیل در فرج حضرت ولیعصر (ارواحنا فداه) و عزت روزافزون و سلامتی رهبری حکیم و فرزانه انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای(مد ظله العالی) و مردم وفادار و مؤمن و همه خادمان به اسلام و مسلمین را مسألت داریم.
✨مدرسه علمیه ریحانه الرسول(س) ،شهرستان نکا  

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *