تکریم از خانواده دوچرخه سوار مرحوم جوادی درنکا

در آئینی که از سوی هیات دوچرخه سواری شهرستان نکا برگزار شد از خانواده مرحوم جوادی تجلیل شد

به گزارش نیکا خبر ،سید عمار محمدی رئیس هیات دوچرخه سواری شهرستان نکا اعلام کرد: به منظور ارج نهاد و پاسداشت یاد مرحوم جوادی و همدردی با خانواده محترم این پیشکسوت دوچرخه سواری و جانباز با مرام و خوش اخلاق شهرمان با همت گروه های دوچرخه سواری شهرستان و دیگر رکاب زنان مرکز استان و شهرهای همجوار خواستیم یاد و خاطره اش را گرامی بداریم و به خانواده اش اعلام کنیم که در کنارشان هستیم که یادش همشیه در خاطرمان زنده و جاوید است

محمدی تصریح داد : غم از دست دادن مرحوم اقا جمشید برای جامعه ورزشی و دوچرخه سواران بسیار سخت و جانکاه خواهد بود و ضایع درگذشت او مصیبت بزرگ ؛ اما در برابر مشیت الهی تسلیم هستیم و برای خانواده محترمشان صبر جمیل آرزوی می کنیم

رئیس هیئت دوچرخه سواری شهرستان نکا از شرح حادثه برای جمشید جوادی سخن به میان اورد و گفت : قبل از این اتفاق دردناک همه مراحل قانونی و اداری برای اعزام دوچرخه سواران به این مسابقات انجام شده بودو مرحوم جوادی و تیم دوچرخه سواری نکا یک روز قبل از آغاز مسابقات، مسیر مسابقه را برای آشنایی بیشتر با جاده و کوهستان طی کرده بودند.

محمدی گفت: این مسابقات در سه رشته برگزار شد و در روز نخست این مسابقات مرحوم جوادی در رشته کراس کانتری حضور داشت که پس از دو دور از این بخش حذف شده بود.

او افزود: روز دوم این مسابقات شامل بخش دانهیل یا پرش بود که مرحوم جوادی به دلیل نداشتن دوچرخه مناسب این رشته، در روز دوم استراحت کرده بود.

رئیس هیئت دوچرخه سواری شهرستان نکا در خصوص اتفاقی که منجر به مرگ این دوچرخه سوار پیشکسوت مازندرانی شد، گفت: روز سوم مسابقات شامل بخش ماراتن بود که همه ورزشکاران و قهرمانان کشور از جمله جمشید جوادی حضور داشتند.

محمدی افزود: مرحوم جوادی بعد از طی کردن چندین کیلومتر در حین مسابقه دچار ایست قلبی می‌شود و با توجه به اینکه عوامل اورژانس و هلال احمر نیز حضور داشتند سریعا به بیمارستان شهید رجایی منتقل می‌شود اما جان خود را از دست می‌دهد.

او افزود: مرحوم جوادی جانباز ۴۰ درصد، در ده سال گذشته قهرمان دوچرخه سواری پیشکسوتان مازندران بود و چهارمی کشوری را نیز در کارنامه ورزشی خود داشت.

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *