اجتماع حماسی مادران دیار نیکان درحمایت از فلسطین

با هدف محکومیت جنایات وحشیانه اسرائیل کودک‌کش و آمریکای جنایتکار در راستای حمایت از مادران و کودکان فلسطینی ؛بانوان نکایی با اجتماع در بوستان شهدا سرنگونی رژیم کودکش و پیروزی مسلمانان فلسطین را از ایزد منان مسئلت نمودند

این همایش از سوی ستاد بانوان حامی غزه تحت عنوان من هم یک مادرم با هدف همدردی مادران و کودکان شأن شهرستان با سخنرانی مرتضی رمضانی فرماندارنکاومداحی حاج وحیدلطف آبادی همراه بود

به گزارش نیکا خبر در پی جنایات رژیم صهیونیستی اسرائیل علیه مردم مظلوم فلسطین بانوان آزاده و ولایتمدار شهرستان نکا همایشی با عنوان “اجتماع حماسی مادران نکایی در حمایت از فلسطین” برگزار کردند.

در این مراسم مرتضی رمضانی سرپرست فرمانداری نکا به‌عنوان سخنران، ضمن محکوم کردن این جنایات وحشیانه اسرائیل اظهار کرد: حضور شما بانوان در این همایش اعلان انزجار مقابل جنایات آمریکا به سرکردگی اسرائیل بود که بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

وی افزود: مقام معظم رهبری پرچمدار مبارزه با استکبار جهانی  است و امروز در فلسطین با جنگی مواجه هستیم که سنگ به دستان دیروز با مقاومت و موشک‌های خود مقابل جهان آنها ایستادند.

سرپرست فرمانداری نکا ادامه داد: در هفته‌های گذشته یکی از حادثه‌های بزرگ و بیادماندنی در طول ۷۵سال ظلم رژیم صهیونیستی بر مردم فلسطین رقم خورد و از سال ۱۹۴۸ به این سوی این اتفاق بی‎‌نظیر بود، آنهم “طوفان الاقصی” بود که هیمنه رژیم پوشالی اسرائیل را شکست.

این مسئول یادآور شد: دوران شکست‌ناپذیری اسرائیل به اتمام رسید، جهانیان قبول کردند این رژیم پوشالی هیچ چیزی در چنته ندارد و باعث خوشحالی همه مسلمانان جهان شد.

رمضانی با اشاره به امکانات رژیم صهیونیستی تا به دندان مسلح گفت: حمایت آمریکا، انگلیس، کشورهای غربی و عربی نمی تواند بر اراده مبارزان جبهه مقاومت خللی وارد سازد.

رئیس شورای تامین نکا اذعان کرد: طوفان‌الاقصی همراه با نصرت الهی بود و جوانان برومندی که در مکتب و فرهنگ انقلاب اسلامی ایران و حاج قاسم سلیمانی عزیز که دست آنها را پر کرد دانستند، یاد گرفتند چه بکنند و این مهم رقم خورد، این بجز قدرت الهی نیست.

وی افزود: دشمنان تلاش کردند حلقه محاصره را بر علیه ایران بگسترانند اما هیچ غلطی نکردند، مورد تنفر جهان قرار گرفتند، اعلان می‌کنیم سیاستهای آمریکا و بسیاری از کشورها باید عوض شود و خود را خرج رژیم غاصب اسرائیل نکنند.

رمضانی با اشاره به جمله کلیدی امام خمینی(ره) گفت: یادمان نرود بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران فرمود” اسلام سنگرهای کلیدی جهان را فتح خواهد کرد” و امروز شاهد آن هستیم جنبشی ایجاد شده که مردم بیشتر نقاط دنیا در حال آماده‌شدن برای مبارزه با رژیم غاصب اسرائیل هستند.

وی در بخش پایانی صحبت‌های خود با اشاره به انتخابات اسفندماه ۱۴۰۲ اظهار کرد: حماسه بزرگ انتخابات را در پیش داریم، امروز همه وظیفه داریم در هر سنگری برای استحکام‌بخشی به نظام اسلامی پای صندوقهای رای حاضر شویم.

سرپرست فرمانداری نکا افزود: امام خمینی(ره) انقلاب اسلامی را به شما مردم نجیب ایران اسلامی سپردند، به همت و حضور شما مردم خوب ایمان و اعتقاد داشت.

این مسئول عالی‌رتبه دولت در نکا تاکید کرد: هر نیروی بسیجی که دلداده انقلاب است باید بیاییند پای صندوقهای رای و امروز مبارزه با اسرائیل رفتن پای صندوقهای رای است.

رمضانی در پایان گفت: در کنار حرم شهدای خوشنام شهرستان نکا می گویم که کمک به مشارکت در انتخابات باعث حفظ و تحکیم انقلاب اسلامی خواهد شدو امیدوارم بانوان ولایی این شهرستان مانند همیشه با بصیرت در صحنه انتخابات حضوری حداکثری داشته باشند

گزارش از شکیبا اکبری

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *