بخشی پور :رشد پنج برابری حضور جوانان در اعتکاف

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نکا اعلام کرد:سیصددانش آموزنکایی معتکف شدند
به گزارش نیکا خبر ؛محمدرضا بخشی پور با تبریک ماه رجب و ایام البیض گفت: حضور پرشور و گسترده اقشار مختلف به خصوص دانش آموزان مومن در مراسم معنوی اعتکاف امسال جزو نقاط برجسته‌ای است که نسبت به گذشته در شهرستان نکا پنج برابر رشد داشته است .
بخشی پور درحاشیه سفر افطاری معتکفین دانش آموزی در مسجد ابوالفضل  افزود: در این آیین همانند سنوات گذشته علاوه بر روزه‌داری، بیان احکام، پاسخ به سوالات و شبهات و جلسات بصیرتی و معرفتی برگزار می‌شود.
وی بیان کرد: بر چحسب ضرورت با همکاری بخش‌های مختلف به خصوص خیران و برخی نهادهای فرهنگی، تبلیغی و آموزشی کرسی‌های تلاوت نور، بیان احکام، اقامه نماز جماعت و جلسات پرسش و پاسخ در خصوص اصول اعتقادات در راستای فرامین رهبری معظم انقلاب جهاد تبین برگزار می‌شود.
این مسئول از همکاری مردم، مسئولان واتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان پایگاههای مقاومت بسیج دانش آموزی خواهران و برادران در برگزاری اعتکاف درشهرستان قدردانی کرد گفت: هم اکنون درمساجدحضرت ابوالفضل ؛سعادت وامام رضا بصورت مستقل دانش آموزی همراه با مربیان مجرب پرورشی تربیتی و نیز در ۷مسجد دیگر بصورت ترکیبی آیین اعتکاف برقرار است

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *