سرهنگ نجفی از زحمات چهارساله سرگرد حسینی در سپاه نکا قدردانی کرد

“بسم الله الرحمن الرحیم”

«من لم یشکرالمنعم من المخلوقین لم یشکر الله عز وجل

پوشیدن لباس سبز پاسداری و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دفاع از ارزش های انقلاب شکوهمند اسلامی ایران لبیک به ندای امامین انقلاب است که مجاهدان راه خدا توفیق آن را پیدا می کنند

لذا اینجانب از زحمات و تلاش های بی دریغ و شبانه روزی برادر عزیز و ارزشمندم “سرگرد پاسدارسید تقی حسینی” کمال تشکر و قدردانی را دارم و از خداوند متعال برای این عزیزبرادر بزرگوار در هر پست و مقامی که قرار می گیرند بهروزی و موفقیت را خواهانم. همچنین انتصاب به جا و شایسته برادر بزرگوارم “سرهنگ پاسدار اسماعیل نادعلی ” به عنوان جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان نکا را خدمت ایشان و خانواده محترمشان تبریک عرض می کنم و امیدوارم در سایه رهبری داهیانه مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مد ظله العالی) در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره موفق و پیروز باشید.

و من الله توفیق
علی نجفی خادم بسیجیان شهرستان

شایان ذکر است :آئین تکریم و معارفه جانشین سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نکا با حضور سرهنگ بابایی مسئول انتصابات بازرسی سپاه کربلای مازندران درنمازخانه این ناحیه برگزار شد.
در این مراسم سرهنگ نجفی فرمانده سپاه ناحیه نکا گفت: اصلی‌ترین و مهم‌ترین مولفه قدرت سپاه پاسداران معنویت این نهاد است
سرهنگ نجفی خاطر نشان کرد :سپاه پاسداران در کنار نیرو های مخلص بسیجی با همین روحیه معنویت توانست تمام توطئه‌های استکبار جهانی را با عزت و قدرت خنثی کند.
در آئین تودیع و معارفه جانشین سپاه نکا از زحمات چهارساله سرگردپاسدار سیدتقی حسینی تقدیر و سرهنگ پاسدار اسماعیل نادعلی به عنوان جانشین جدید فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نکا منصوب شد.

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *