طزری نژاد درگذشت اسطوره دوچرخه سواری کشور را تسلیت گفت

پیام تسلیت رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نکا به مناسبت درگذشت اسطوره دوچرخه سواری کشور

به گزارش نیکا خبر و به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان نکا، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نکا در پیامی عروج دوچرخه سوار پیشکسوت نکایی و از جانبازان سرافراز اسلام، زنده یاد جمشید جوادی را تسلیت گفت.

در پیام ماشالله طزری نژاد آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

“کلُّ مَنْ عَلیها فَان وَ یبقَی وَجْهُ رَبَّک ذوالجلالِ والاکرامِ”

زنده یاد جمشید جوادی، انسانی مخلص، باصفا و یاور صدیق نظام و ولایت بود و نقش‌آفرینی موثری در دفاع از کیان کشور داشت که در این راه نیز یک چشم خود را تقدیم انقلاب و اسلام عزیز نمود و به درجه جانبازی نائل آمد.

در شرایطی که مردان و زنان ورزشکار و ورزش دوست دیار نیکان از درخشش و موفقیت‌های قهرمانان خود در مسابقات لیگ برتر کشور در شادمانی و جشن بسر می بردند ، خبر دردناک درگذشت این اسطوره و قهرمان رکابزن کشور سبب تألم و تأثر جامعه ورزشی شد.

این جانباز سرافراز به‌رغم مشکلات جسمی، با تمام توان و غیرت مثال‌زدنی در مسابقات شرکت کرد و در حین رقابت برای کسب مدال، تلاش برای افتخارآفرینی و شادی مردم شهر و استانش، اما با ایست قلبی، دل دوستدارانش را اندوهی سخت فرو برد و به دیدار معبود شتافت.

بدینوسیله؛ این مصیبت جانگداز و غم‌انگیز را به خانواده آن مرحوم، جامعه ورزشی کشور، استان و شهرستان و مربیان و دست‌اندرکاران مجموعه هیات ورزشکاران شهرستان نکا ،کاروان ورزشی دوچرخه سوار تسلیت می‌گویم و برای آن مرحوم غفران و رحمت واسعه و برای بستگان دغدار ایشان صبر و اجر مسألت دارم»

روح جانباز سرافراز جمشید جوادی قرین آرامش و رحمت الهی و با جانباز دشت کربلا ماه منیر بنی هاشم(ع) محشور باشد.

ماشالله طزری نژاد

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نکا

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *