نماینده ولی فقیه در مازندران :خط شهدای ما الگوی جبهه مقاومت شد

در مراسم یادواره شهدای پوروا و صفرمیان نکا برپیروی ازولایت پاسداشت خون شهدا تاکید شد
به گزارش نیکا خبر ؛نماینده محترم ولی فقیه در استان مازندران ضمن حمایت جریان طوفان الاقصی و جنایت اخیر صهیونیست درفلسطین محکوم کرد و گفت : امروز جهان اسلام بیش از هر دورانی باید سازمان های جهانی باید نسبت به جنایت اسراییل واکنش نشان دهند سکوت معنا دار خود راباید بشکنند .
آیت اله محمدی لایینی. ضمن پاسداشت یاد و خاطره شهدا گفت :امروز فرهنگ مقاومت و ایثار و شهادت الگوی جبهه های مقاومت شده است .
امام جمعه مرکز استان در ادامه گفت :دشمنان با اسلام بعنوان یک دین مخالف نیستند اما اسلامی که بخواهد حکومت تشکیل دهد و براساس دین قانون اسلام ناب نوشته شود با آن مخالف هستند .
آیت الله لائینی تصریح داد :ما راهی رفتیم که فاطمه زهرا رفت خواست امیرالمومنین را حمایت کند ما دنبال رو آنها هستیم که ولی فقیه حاکم جامعه باشدتیز بینی فاطمه حضرت زهرا با شخصیت حقیقی و حقوقی امیر فرق گذاشت پشتیبانی از ولایت کرد .
او گفت: ولایت امانتی است که خدا برای ما به امانت گذاشت .
او به سیره سلمان فارسی پرداخت و گفت : سلمان فارسی علم و عالم را دوست داشت ولایت را پشتیبان بود و فقرا را نیز توجه میکرد
آیت الله محمدی لائینی ،: یادآور شد،:شهدا در پی فرمان ولی زمانه خود در دفاع از اسلام. رفتند جان خود را فدا کردندو با تقوا زندگی کردن چادر را روی سر نگه داشتن تسلیم فتته های بدحجابی نشدن توفیق است که در وصایای شهدای همواره بدان اشاره شده است پیروی از ولایت در خط ایثار و شهادت بودن کشور را از آسیب ها بدور می کند.

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *