پیام تبریک فرمانده سپاه ناحیه نکا بمناسبت آغاز دهه ولایت و امامت

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نکا فرا رسیدن آغاز دهه ولایت و امامت را تبریک گفت

متن پیام سرهنگ نجفی بشرح ذیل است
بسم الله الرحمن الرحیم

دهه دوم ماه ذی الحجه یادآور اثبات عشق و تسلیم در فرمان پروردگار و ثمره نبوت و تعیین خط مشی مسلمانان می باشد.

بار دیگر موسم دو عید بزرگ مسلمانان جهان یعنی عید سعید قربان و عید سعید غدیرخم که دهه ولایت و امامت نامیده می شود، فرا رسید؛ عید قربان، عید بندگی و دلداگی و اطاعت در برابر معبود و عید غدیر، عید کمال دین و تجلی ولایت است دوباره شادی و سروری وصف ناپذیر جهان اسلام را در برگیرد

عید قربان، یاد آور با شکوه ترین مرتبه تسلیم در برابر مشیت الهی و تبری از هوای نفس و تأسی به دریای لایزال ملکوت اعلی است .

عید غدیر ، عید کمال دین و اتمام نعمت در سایه‌ تداوم خط رسالت، در شکل و قالب امامت‌ است و گره محکمی برای رشته دیانت و پیوندی برای « نبوت و امامت» است .

پیروی از امامت و ولایت از محورهای اساسی و مورد تاکید برای جامعه اسلامی است که سعادت دنیوی و اخروی را برای مسلمانان به همراه خواهد داشت و همواره باید آن را در سرلوحه کار خود قرار دهیم.

دهه ولایت یادآور این حقیقت است که پیمودن مسیر تقرب به سوی خداوند سبحان ، تهذیب نفس و رسیدن به کمال ، بدون ولایت امکان پذیر نیست .

دهه امامت و ولایت پر از درس های فراوانی است که باید با استفاده از آنها به اهمیت این رویداد بزرگ دینی و تاریخی در دین اسلام پی برد.
این دهه گرانبها فرصتی مناسب برای تقرب به سوی خداوند سبحان و رسیدن به کمال است که تحقق این امر بدون پیروی از ولایت امکان پذیر نیست

اینجانب ضمن تبریک ایام دهه ولایت و امامت و اعیاد سعید قربان و غدیرخم،و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حادثه منا، فرا رسیدن عید بزرگ قربان و آغاز دهه امامت و ولایت را به تمامی مسلمانان جهان تبریک و تهنیت عرض نموده، امیدوارم خداوند سبحان توفیق بهره مندی از روزهای پر خیر و برکت این دهه را نصیب همگان نماید وشادی سراسر معنوی و زندگی مملو از برکات بی کران را تحت توجهات ائمه اطهار(ع ) برای ملت بزرگ ایران ،مردم ولایت مدار استان مازندران خصوصا مردم دیار نیکان و دلدادگان طریق امامت و ولایت ازحضرت باری تعالی مسئلت دارم.

سرهنگ پاسدار علی نجفی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان نکا

هشتم تیرماه ۱۳۴۰۲


نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *