فرماندار نکا آموزش پدافند غیرعامل را نیاز ضروری نسل‌های آینده برشمرد

سرپرست فرمانداری نکا در مراسم هفته پدافند غیرعاملپر دبیرستان آبت الله نصیری تاکید کرد :آموزش پدافند غیرعامل نیاز ضروری نسل‌های مختلف علی‌الخصوص آینده‌سازان است

به گزارش نیکا خبر :مرتضی_رمضانی سرپرست فرمانداری نکا با همراهی مسئول حراست فرمانداری، رئیس آموزش و پرورش و سایر مسئولان در دبیرستان پسرانه آیت‌الله نصیری این شهرستان حاضر و ضمن گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل پیرامون این موضوع و وقایع امروز جهان اظهار کرد: پدافند غیرعامل برای کشورهایی مثل ما که در بیشتر ابعاد یا مستقل هستیم یا به دنبال استقلال هستیم بسیار مهم است.

وی افزود: پدافند غیرعامل امروز یکی از پرکاربردترین مباحث در عرصه حاکمیت و مدیریت است که سبب جلوگیری از اتلاف منابع مختلف خواهد شد.

رئیس شورای تامین شهرستان نکا ادامه داد: این شایسته است که آموزش برای پدافند غیرعامل در همه نسلها علی‌الخصوص قشر نوجوان و جوان محقق شود چون امری ضروری برای آینده‌سازان محسوب می‌شود.

رمضانی در بخش پایانی صحبت های خود با اشاره به جنایات رژیم غاصب اسرائیل گفت: امروز غزه و فلسطین نیاز به حمایت دارد و مردم ایران از پیر، میانسال، جوان و نوجوان آماده هر نوع فداکاری و جانفشانی در این زمینه و مقابله با رژیم کودک‌کش صهیونیستی هستند.

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *