راهیابی تیم والیبال پیشکسوتان نکا به مسابقات کشوری

رئیس هیات والیبال پیشکسوتان سپاه استان مازندران از راهیابی تیم والیبال پیشکسوتان سپاه نکا به مسابقات کشوری خبرداد.

به گزارش نیکاخبر ؛محمد رضا نوری با اعلام این خبر گفت:ازسری مسابقات ورزشی در رشته والیبال که بمناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور ۸تیم از شهرستانهای قایم شهر؛بابل؛ساری ؛بهشهر ؛چالوس نوشهر و نکا با یکدیگر به رقابت پرداختند که نهایت تیم های نکا و قائم شهر به مرحله فینال رسیدند .

نوری خاطر نشان کرد :مسابقه فینال والیبال بزرگداشت هفته دفاع مقدس بین تیم های برتر بازنشستگان سپاه استان مازندران (بابل ، ساری ، قائم شهر و نکا ) در سالن ۹ دی سپاه نکا برگزار گردید که تیم بازنشستگان (وابستگان) سپاه شهرستان نکا با برتری قابل توجه و حذف حریفان خود بعنوان نماینده استان برای مسابقات کشوری انتخاب گردید.

نوری ضمن قدردانی از حضور سرهنگ رمضانی مدیر کانون وابستگان سپاه استان و تشکر از همراهی و پشتیبانی و هماهنگی سرهنگ قاسم نیا در برگزاری میزبانی این دوره از مسابقات یاد آور شد تیم نکا به نمایندگی از مازندران قراره در جشنواره مسابقات ورزشی که در نیمه دوم آذرماه در تهران با دیگر تیم های برتر کشور به رقابت بپردازد .

ذکر این نکته ضروریه که سرپرستی این تیم را سرهنگ زارع نژاد و مربیگری این تیم را جناب نوری عهده داری نمودند

شایان ذکر است: مسابقات ورزشی بزرگداشت هفته مقدس از تاریخ سی یکم شهریور ماه سال جاری در مجموعه های ورزشی شهرستانهای استان شروع شد

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *