جامعه ورزشی با امام جمعه نکا دیدار کرد

به مناسبت هفته تربیت بدنی، جمعی از روسای هیاتهای ورزشی شهرستان نکا بهمراه رئیس اداره ورزش و جوانان نکا و کارکنان مجموعه ورزشی شهرستان با حضور در دفتر امام جمعه شهرستان نکا با حجت الاسلام محمد صادق محمدی لائینی دیدار و گفتگو نمودند.
در این دیدار مهندس سیفی ریاست جدید اداره ورزش و جوانان دیار نیکان به ارائه گزارشی ازبرنامه های در دست انجام و برنامه در حال پیگیری در روند توسعه ورزش شهرستان پرداخت و گفت : هفته تربیت بدنی و ورزش فرصتی است با تلاش بی وقفه و توان بالای جامعه ورزش ، بیش از پیش شاهد افتخار آفرینی و اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی در سراسر جهان باشیم. محضر امام جمعه محترم رسیدیم تا با رهنمودی که می فرمایند در بخش های مختلف با بکارگیری آن زمینه رشد مجموعه ئرزش شهرستان و بارقه امید هیات ها و ورزشکاران شهرستان فراهم گردد.

در ادامه تنی چند از روسای هیات ورزشی شهرستان به طرح مشکلات موجود درمجموعه هیات ها و ورزش شهرستان پرداختند.

حجت الاسلام محمد صادق محمدی لاوئینی امام جمعه محترم نکا ضمن خیر مقدم و گرامیداشت این هفته خاطر نشان کرد : هر چه جمعیت ورزشکار در رشته های مختلف بیشتر باشد موفقیت بیشتر است.فضای ورزشی باید فضای صفا، مرام و غیرت باشد.
وی تاکید کرد : دستور دین ان است که تفریح و سرگرمی باشد. پیامبر فرمود من دوست ندارم در دین من تنبلی و کاهلی باشد.این تفریحات میتواند تقویت باشد برای امور دیگر.
امام جمعه نکا یاد اور شد :دین اسلام دین نشاط است.این جمله هم معروف است که عقل سالم در بدن سالم است.
بخشی از علم توسط دانش به وجود می آید و وقتی که بدن بیمار باشد عقل هم غیرفعال میشود.
امام جمعه نکا ضمن گرامیداشت هفته تربیت بدنی افزود : تربیت بدنی در کنارش باید تربیت ادبی و اخلاقی باشد.مربیان ورزشی باید کار فرهنگی هم داشته باشند.
آقای محمود خوارزمی، پوریای ولی، قهرمان بود ولی پهلوانی را نشان داد. چون هنری از خودش نشان داد که بعد از چند قرن از او به نیکی یاد میشود.
چیزی که ارزش میدهد به ورزشکار، جنبه های اخلاقی است و این ماندگار است.

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *