درسی که دادستان جوان نکا به آقای شهردار داد!

آسیبهای تعلل در اجرای طرح عمرانی و کنش مطلوب دادستان نکا به آن.
به گزارش نیکاخبر؛ ماجرای از این قرار بود

درراستای اجرای سیاست عدالت ارتباطی دولت سیزدهم توسعه زیرساخت‌های ارتباطی و فیبر نوری ، با برنامه ‌ریزی‌های صورت گرفته چندی پیش شرکت آسیاتک ، برای اجرای طرح فیبر نوری به طول 50 کیلومتر ، اقدام به حفاری بسیاری ی از معابرو خیابانهای سطح شهرنکا نمود.

برابر توافقات با شهرداری درهمان ابتدا مقرر شده بود پس ازحفاری و دفن کابل ها ؛شهرداری نسبت به مرمت معابر اقدام نماید،اما عدم مرمت و نیز هموار نکردن خیابانها تاکنون سبب آسیب دیدن شماری زیاد خودرو و وسایط نقلیه شهروندان این دیار شده است.
بنابر این گزارش ، در پی ارائه شکایت چند شهروند از شهرداری، جناب محمودی دادستان محترم نکا از شهردار این شهر دعوت کرد تا با خودروی شخصی اش از همان خیابان حفاری شده عبورکند تا شهردارمحترم آسیب دیدن خودروها را بیشتر لمس و برای رفع مشکلات اقدام عاجل نماید .
مهندس خلیلی ضمن توجیه پذیرش این درس هشدار گونه ، جناب دادستان ،قول مساعد داد حداکثر تا دو هفته دیگر نسبت به مرمت و بهسازی خیابانها اقدام نماید
شایان ذکر است :از طرفی پیشتر هزینه ها مرمت از سوی شرکت آسیاتک به حساب شهرداری نکا واریز شده بودو هموار کردن ترمیم چاله ها مسیر های کنده کاری شده را شرکت مجری طرح فیبر نوری در شهرستان، به شهرداری نکا محول کرده بود .

حالا.. این تدبیر هوشمندانه ،اقدام و پیگیری های جناب دادستان نتیجه داد و چند روزیست در گوشه و کنار سطح شهر شاهد ترمیم نواقص ازکندکاری ها ی اجرای طرح فیبر نوری در سطح شهر هستیم که بارقه امید را بروشنی در اذهان عموم شهروندان محترم دیار نیکان شاهد بود .

نکته :در راستای اجرای سیاست عدالت ارتباطی دولت سیزدهم یکی از هفت کلان پروژه شبکه ملی اطلاعات، توسعه زیرساخت‌های ارتباطی و فیبر نوری است و با برنامه ‌ریزی‌های صورت گرفته تا پایان دولت سیزدهم ۸۰ درصد خانوارها و کسب و کارها به فیبر نوری متصل خواهند شد؛ در این زمینه دولت منابع لازم را تامین کرده و هشت درصد از درآمد اپراتورهای همراه به این موضوع اختصاص می‌یابد و سرمایه لازم و زیرساخت‌های حقوقی نیز فراهم شده است.

2 دیدگاه

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *