مراتب تسلیت شورای هیات مذهبی استان مازندران در پی شهادت رئیس جمهور محترم

پیام تسلیت ریاست شورای هیئات مذهبی استان مازندران ،بمناسبت شهادت غمبار رئیس جمهور محبوب ایران اسلامی و یاران همراه

در پیام دکتر باقری آمده است

بسم‌الله الرحمن الرحیم
▪️ منَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا
🏴خبر تأسف بار شهادت سیدشهدای خدمت، خادم الرضا، رئیس جمهوری اسلامی ایران حضرت آیت‌الله دکتر سیدابراهیم رئیسی رحمه‌الله علیه و همراهان عزیز ایشان پس از ساعت‌ها بیم و امید و چشم انتظاری، موجی از اندوه و حزن ملی را در دل‌های ملت بزرگ ایران و دیگر ملت‌های جهان، پدید آورد و قلب‌های همه ما را به داغی بزرگ نشاند.
آیت الله رئیسی همواره دغدغه خدمت به مردم را داشتند و در همین راهِ مقدس جان بر کف گذاشتند. خدمات و توفیقات ایشان در منظر ملت قدردان ایران اسلامی برای همیشه به یادگار خواهد ماند.

استقامت سید محرومان در پیگیری و تلاش در حل مشکلات و شهادت در راه خدمت به مردم، مثال زدنی و الهام بخش همه مسئولان و متولیان کشور است.

خداوند حضرت‌ آیت الله دکترسیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور محترم و همراهانش ، حضرت آیت الله آل هاشم امام جمعه محبوب تبریز ، دکتر امیرعبداللیهان وزیر امور خارجه انقلابی و استاندارجوان و مومن آذربایجان شرقی ، مسئول تیم حفاظت و کادر پرواز را قرین رحمت خویش فرماید و به خانواده های سوگوار صبر و به دولت محترم انسجام و توان بیشتر خدمت، و به ملت شریف و آگاه ایران صبری جمیل عنایت فرماید.

🏴انشاالله ملت بزرگ ایران،مردم قدرشناس دیار علویان بویژه هیئت های مذهبی سراسر استان ولایتمدارمازندران مانند همیشه، با حضور آگاهانه و پرشور خود در مراسمات،آئین‌های وداع و تشییع پیکرهای پاک خادمان شهید خود جلوه‌های ماندگار از دلدادگی به آرمان‌های انقلاب و پیوند مردم و مسئولان را خواهند آفرید و با عنایات خاصه حضرت ولی الله الاعظم عجل الله فرجه و زعامت امام امت اسلامی مسیر پیشرفت تا فتح قله‌های تمدن اسلامی را قوی‌تر از همیشه خواهند پیمود.

☑️شورای هیئات مذهبی استان مازندران
۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *