ببانیه‌ی آموزش و پرورش نکا در پی جنایت رژیم صهیونیستی

بسم الله الرحمن الرحیم

«إِنَّ الَّذِینَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا تَتَنَزَّلُ عَلَیْهِمُ الْمَلَائِکَةُ أَلَّا تَخَافُوا وَلَا تَحْزَنُوا وَأَبْشِرُوا بِالْجَنَّةِ الَّتِی کُنْتُمْ تُوعَدُونَ» فصلت ۳۰

بار دیگر رژیم کودک‌کش، جنایتکار، متجاوز و جعلی صهیونیستی صحنه‌هایی دردناک و تاسف‌بار را در مقابل دیدگان جهانیان به تصویر کشیده است. صحنه‌هایی که در سایه‌ی سکوت و چشم‌پوشی مجامع بین‌الملی رخ‌ داد و موجب تألم خاطر هر انسان آزاده در جهان شد. 

ددمنشی رژیم سفاک به جایی رسیده که بمباران بیمارستان‌ها را در دستور کار خود قرار داده و در آخرین جنایت خود با بمباران بیمارستان المعمدانی غزه صد‌ها تن از مجروحین، کادر درمان و انسان‌های بی‌گناه را در یک لحظه به خاک و خون کشیده است.

اما دشمن غاصب صهیونیستی باید بداند که هیچ‌گاه ظلم ثابت نبوده و ظالم نتوانسته است دوام ابدی داشته باشد و به‌زودی تاوان جنایات خود را پس خواهد‌ داد و این وعده‌ی خدا است که پیروزی برای صابرین باشد.

آموزش و پرورش شهرستان نکا ضمن محکوم کردن جنایت رژیم صهیونیستی در بمباران بیمارستان المعمدانی غزه و به شهادت رساندن کودکان و زنان بی‌دفاع و مظلوم فلسطینی، و عرض تسلیت به محضر امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری و مسلمانان جهان، حمایت خود را از مردم غزه که تحت ستم رژیم صهیونیستی واقع شده‌اند اعلام می‌دارد. امید است با همبستگی امت‌های مسلمان شاهد از بین رفتن این رژیم جعلی و آزادی قدس شریف باشیم.

📢 اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی آموزش‌وپرورش شهرستان

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *