در جمع طلاب خواهر عنوان شد:تجلی فرهنگ مقاومت حاصل تداوم وحدت

تحلیلگرمسائل سیاسی و استراتژیک بین الملل : بزرگترین فرصت ها از دل تهدیدهای بزرگ به وجود می آید و مسئله غزه؛ بهترین فرصت برای زمینه سازی ظهور و اثرات داخلی برای منطقه می باشد.
دکتر میثم معافی در نشست بصیرتی و روشنگری مسائل روز فلسطین که در مدرسه علمیه ریحانه الرسول(س) با حضور طلاب، اساتید، کادر مدرسه برگزار شد، با تبیین اغتشاشات اخیر کشور که موجب دوقطبی سازی کاذب و کمرنگ شدن وحدت ملی گردید، گفت: مهم ترین اثر اتفاقات منطقه موجب وحدت ملی و مسلمین خواهد شد.
وی استفاده وحشیانه و ناجوانمردانه بمب های فسفری برسر کودکان و زنان فلسطین را محکوم کرد وافزود: ملت ایران، امنیت و آسایش این روزهای خود را مدیون بنیان گذار فرهنگ مقاومت «امام خمینی(ره)» هستند.
دکترمعافی با یادآورشدن حوادث دوران پهلوی، یکی از دلایل پیروزی های مکرر بعد از انقلاب اسلامی را اطاعت از ولی فقیه متذکر شد و خاطر نشان کرد: مظهر اقتدار،آبرو، حیثیت و ایجاد سرمایه اجتماعی در داخل کشور و هم چنین در منطقه ، جمهوری اسلامی است.
وی تصریح کرد: تولید قدرت و ثروت با جمهوری اسلامی محقق شد؛ جمهوری اسلامی یعنی ، دخالت دین در سیاست و دخالت سیاست در دین.
تحلیلگر مسائل سیاسی و استراتژیک بین الملل با اشاره به تحولات اخیرمنطقه غزه طبق فرمایشات رهبری، وضعیت غیرقابل ترمیم اسرائیل را به آیه 5 سوره اسراء تشبیه کرد و اظهارداشت: خسارت بزرگ امنیتی وارد شده براسرائیل و منطقه یهود نشین نوار غزه نابودی حتمی این رژیم را نشان میدهد و این بهترین فرصت برای دعوت همگانی برای وحدت است که موجب تولید قدرت خواهد بود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود اصل تجمیع تراکم و مشارکت بالا برای ایجاد مجلس قوی در انتخابات پیش رو را متذکر شد و اذعان داشت: استفاده از فرصت های منطقه برای وحدت داخلی لازم است و استراتژیک ما را وحدت تعیین می کند.
وی ادامه داد: روشنگری، تبیین و آگاه بخشی مردم از ظرفیت های منطقه و نفوذ و منفعت طلبی دشمن در خاورمیانه ضرورت دارد و خاطرنشان کرد: تسلط بر منطقه دستاوردهای بزرگ اقتصادی و امنیتی را به همراه خواهد داشت.
دکتر معافی با اشاره به شهادت سردار سلیمانی ، از تحولات اخیر منطقه به عنوان نبرد تمدنی و آخرالزمانی یادکرد و درپایان اظهار داشت: زیرکی و استفاده از این فرصت بزرگ ، جهت آماده سازی جامعه برای اتصال به حکومت عدل جهانی و ظهور منجی بشریت ، نیازمند تلاش مبلغین و جهادگران تبیین بویژه طلاب خواهد بود.
این مراسم با تجمع طلاب ،اساتید و کادر مدرسه ریحانه الرسول(س) همزمان با بانوان حوزوی سراسرکشور، به منظور انزجار از جنایات رژیم صهیونیستی با سردادن شعار ضد استکباری و قرائت قطعنامه پایان یافت.
مربیان کودک مدرسه علمیه ریحانه الرسول(س) همچنین جهت ابراز همدردی با کودکان فلسطینی، برنامه هایی چون قصه گویی، شعر، نقاشی و رنگ آمیزی با موضوع فلسطین در مهد کودک ریحانه اجرا کردند و هدف از این اقدام را آشنایی کودکان با دشمنان اسلام بویژه رژیم غاصب صهیونیستی بیان کردند.

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *