سی‌وششمین یادواره ۳۳ شهید نیروگاه نکا برگزار شد

سی‌وششمین یادواره ۳۳ شهید نیروگاه شهید «سلیمی» نکا همراه با تکریم شهید گمنام و بزرگداشت شهدای بسیج کارگری استان مازندران امروز با سخنرانی آیت الله «محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در استان مازندران مردم شهید پرور و مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.
به گزارش نیکا خبر ؛در این مراسم آیت الله محمدی گفت :شهدا ما ازهمه نعمت ها گذشتند و به خدمت پرداختند.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: مسئولان بعضی ها زنعمت به خدمت نپرداختند گاهی جیب و رزومه خودشان را پر می کنند. با بیت المال خوب برخورد نمی کنند با بیت المال اشرافی زندگی می کنند.
وی خطاب به بعضی از مدیران گفت :چرا اینقدر به نعمت های دنیوی توجه می کنید و از خدمت به مردم غافل هستید دغدغه مسئولین ما باید دغدغه خدمت باشد عوض اینکه یاران جانی باشند یاران زبانی هستند بعضی ها نانی هستند. آنانی که یاران ملت و انقلاب بودند مصداق بارز شأن شهدا هستند سواستفاده نکردند .
او گفت :شهدا دینمدار و با وجدان بودند.

آیت الله لائینی خاطر نشان کرد :افتخار شهادت از خاندان نبوت و ولایت به شهدای ما ارث رسیده است درود خدا به شهیدان که وارثان انبیا هستند . پیامبر و اهل بیت وارثانی از جنس شهدا دارند .
وی تاکید کرد : برگزاری یادواره ها بسیار مهم است تا ارزش ها و فضیلت ها فراموش نشود ناخواسته دنیا دوست نباشیم یادواره شهدا سبب تقویت معنویت جامعه و ایمان می شود تا جاییکه در مقابل همه اسیب ها در ایمن بمانیم خدا کنه شهیدان به ما و کشور نظرداشته باشند و نظر خدا نسبت به جامعه رهبری و ما انشالله قطع نشود.
انشالله اگردر ما لیاقت باشد دغدغه شهدا داشته باشیم دغدغه معنویت دین انقلاب اسلامی باشد خدا ما را حمایت میکند

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *