بخشدار مرکزی نکا سالروز نهاد دهیاری را تبریک گفت

بخشدار مرکزی شهرستان نکا در پیامی سالروز تاسیس نهاد دهیاریها و روز دهیار را به دهیاران روستاهای بخش مرکزی تبریک گفت.
متن پیام بدین شرح می باشد:
بسمه تعالی
مدیر ارشد روستا، برخاسته از بطن جامعه روستایی،آشنا به آداب و رسوم،پیشینه و سوابق اجتماعی روستا،هماهنگ کننده و تسهیل گر ارتباط حاکمیت و مردم،ترسیم کننده بهترین نوع ارتباط در جامعه روستایی، بازوی اجرایی شوراهای اسلامی روستاها و بسیاری خصایص دیگر از ویژگی های خادمینی می باشد که با همه ظرفیت و توان می کوشند تا روستائیان از رفاه و آسایش حداکثری برخوردار بوده و در عین حال به توسعه پایدار روستا و تقویت معیشت مردم عمیقاً می اندیشند.
چهاردهم تیرماه بنام «روز شهرداری و دهیاری» فرصتی مغتنم است تا از تلاش شبانه روزی و ایثارگرانه دهیاران که توانسته چهره حقیقی مدیریت نوین روستایی، پیشرفت ها و دستاوردهای حاصل از آن را برای همگان به خوبی به تصویر بکشد تشکر نماییم.
اینجانب پیشاپیش ضمن تبریک و گرامی داشت این روز،جا دارد از زحمات بی شائبه دهیاران تلاشگر و زحمتکش در روستاهای بخش مرکزی شهرستان نکا تشکر و قدر دانی کرده و توفیق روز افزون این عزیزان را ازدرگاه خداوند متعال مسئلت نمایم.
امید است در راه اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و عمران و آبادانی روستاها در ذل توجهات ولی عصر (عج) و منویات مقام معظم رهبری موفق و موید باشید.
من الله توفیق
الیاس جمشیدی کوهساری

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *