نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: به برکت وفاداری مردم ایران به نظام انقلاب اسلامی، فتنه‌ها خنثی شد

به گزارش نیکا خبر ؛آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی در جمع عزاداران هیئات شهرستان نکادر همایش رهروان ولایت در مسجد محراب خان مشهد مقدس، ضمن تسلیت ایام، اظهار کرد: از بالاترین مصیبت‌ها مصیبت سالروز شهادت پیغمیر اکرم (ص) است، همچنین سالروز شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) جای تسلیت دارد.

وی ضمن تقدیر از همه هیئات مذهبی استان مازندران در مشهد مقدس و آرزوی قبولی عزاداری‌ها، افزود: امیدوارم در لحظاتی که نیازمندترین انسان‌ها هستیم ائمه اطهار به فریادمان برسند.

محمدی‌لائینی با بیان اینکه امنیتی که امام هشتم (ع) تامین می‌کند همراه با تضمین است، خاطرنشان کرد: امیدواریم مزد ما همین باشد که امام رضا (ع) امنیت ما بعد از مرگ برعهده بگیرد البته شرطش حمایت از مکتب اهل بیت (ع) و امر به معروف و نهی از منکر و حفظ دین در این مسیر است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تقدیر از مسئولان شهرستانی و استانی بابت ایجاد هماهنگی با وجود پراکندگی استقرار هیئات مذهبی مازندران در خیابان‌های مشهد مقدس، ادامه داد: هدف از این ابراز ارادت‌ها اولا ایمان شما محکم‌تر شود، ایمان اگر سست شود انسان دست به هر کاری می‌زند، فرهنگ مادی غرب می‌خواهد ایمان‌ها را سست کند.

این مسئول همچنین با اشاره به فرموده پیامبر اکرم (ص)، بیان کرد: هر کسی بعد از مرگم به سراغم بیاید همچون وقتی است که در زمان حیاتم به دیدنم آمده و بعد هم اگر راهتان دور است سلام شما به من خواهد رسید، بنابراین باید این محبت را داشته باشیم.

وی افزود: هدف دوم این است که باید زندگی خودمان را دینی کنیم، ما به پیامبر اکرم (ص) و فرزندانشان ارادت و عشق داریم و نتیجه آن باید زندگی دینی باشد، فرهنگ غرب تهدید بزرگی است، وضعیت بدحجابی و کشف حجاب‌ها را می‌بینید در حالی که نباید اینچنین باشد، نماز و پایبندی به نماز مهم است.

 محمدی‌لائینی تصریح کرد: مهمترین مسئله حمایت از این نظام است، امروز تمام دنیای استکبار برای شکستن نظام انقلاب اسلامی ایران بسیج شده است، به برکت وفاداری شما مردم به این نظام، فتنه‌ها خنثی شده است اما بدانید که جنگ جنگ بزرگی است محبت شما را با حمایت و اطاعت را می‌طلبد.

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *