سرهنگ نجفی تقارن عید سعید فطر و سالروز تشکیل سپاه را تبریک گفت

سرهنگ علی نجفی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نکا در پیامی تقارن عید سعید فطر و سالروز صدور فرمان حضرت امام راحل مبنی بر تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم.
ماه مهمانی خداوند به پایان رسید و شمیم روح بخش معنویت و طراوت سفره بیکران خداوندی در بوستان روح و جان، آکنده شد و ترنم جان نواز آیات هدایت‌گر خداوند بر جان و دل، ارزانی گشت.
اینک و پس از یک ماه بهره‌مندی از بهار قرآن و معنویت بیکران ماه مبارک رمضان،پس از بدرقه این ماه عزیز و استقبال از ماه شوال و عیدسعید فطر قرار گرفته و به ثمر نشستن برکات و ثمرات ماه روزه را به انتظار و نظاره نشسته‌ایم.
بدین وسیله فرارسیدن عید سعید فطر و تقارن آن با دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را خدمت همه اقشار و مردم بصیر، ولایت‌مدار و شهیدپرور شهرستان نکا، تبریک گفته، سلامت، سعادت و توفیقات روزافزون شما و پیروزی جبهه اسلام و مقاومت اسلامی بر جبهه کفر و نفاق را از درگاه خدای تعالی، مسئلت می‌نمایم.
امیدوارم در این عید خجسته که جلوه اتحاد، همدلی و همزبانی مسلمانان و نماد اقتدار و عظمت جهان اسلام می‌باشد، خداوند متعال قلوب مسلمین را به هم نزدیک و گام‌هایشان را در راه رسیدن به اهداف متعالی اسلام، استوار گرداند. سرهنگ پاسدار علی نجفی
فرمانده سپاه شهرستان نکا۱۴۰۲/۲/۲

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *