دیار نیکان در هفته دولت امسال شاهد کلنگ زنی و افتتاح ۵۱ پروژه با اعتبار ۵۰۵ میلیارد تومان خواهد بود

به مناسبت هفته دولت نشست خبری سرپرست فرمانداری نکا و تشریح اهم برنامه های این هفته برگزار شد .

به گزارش نیکا خبر ؛سرپرست فرمانداری نکا در این نشست خبری با بیان شعار مردمی بودن دولت آیت الله رئیسی محور برنامه‌ها و فعالیت‌های این دولت در شهرستان نکا را خدمت به مردم توصیف کرد.

وی گفت: به تبعیت از شعارهای دولت رسیدگی به مشکلات مناطق محروم از اولویت‌های فرمانداری و دستگاه‌های اجرایی است.

مرتضی رمضانی مبارزه با فساد و تبعیض را در ضمن خدمت به مردم از دیگر برنامه‌های مهم خود خواند و برای تحقق این امر همگان را و به ویژه اصحاب رسانه را به یاری طلبید.

نماینده عالی دولت با اعلام افتتاح و کلنگ زنی ۵۱ پروژه با اعتبار ۵۰۵ میلیارد تومان به تشریح برنامه‌های هفته دولت پرداخت

افتتاح سالن ورزشی هنرستان شهید مطهری در آموزش و پرورش،خانه بهداشت روستایی کلت،سه پروژه احداث و بهسازی کانال‌های آبیاری آبیاری قطره‌ای،در کشاورزی،چهار پروژه تامین آب شرب اعم از تجهیز ایستگاه پمپاژ شهید سلیمانی،آبرسانی روستای آجند،مجتمع آبرسانی شهدای پیرجه و آبرسانی به روستای سیدخیل از جمله طرح‌هایی بود که وی در گزارش خود برای افتتاح نام برد.

سرپرست فرمانداری شهرستان نکا در بخش راه به افتتاح پروژه های بهسازی و آسفالت روستای ولامده به طول ۵۵۰۰ متر و روستای زروم به طول ۱۰۰۰ متر پرداخت و خاطر نشان کرد : در زمینه راهسازی و آسفالت کوچه‌ها و معابر در طرح هادی روستاها اقدامات خوشایندی در راه است.

وی ادای احترام به شهیدان،برگزاری جشنواره شهید رجایی ،گرامی‌داشت شهدای دولت،معرفی کارکنان و مدیران نمونه شهرستان را از جمله برنامه‌های فرهنگی ویژه هفته دولت در سال ۱۴۰۲ عنوان کرد.

در این نشست خبری سرپرست فرمانداری به سوالات خبرنگاران در خصوص برنامه‌های مختلف فرمانداری و اقدامات در دست اجرا پاسخ داد.

گزارش از شکیبا اکبری

عکس معصومه آشکاران

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *